Mô tả công việc
KONIC GROUP RECRUITMENT
Position: Customer Support
Quantity: 02
Main Job Duties and Responsibilities:
Determine best solutions for the issues, if any, escalated by the customers
Coordinate with other teams to achieve business goals
Manage the day to day operations within the customer service team including process escalations, quality checking, and customers needs
Handle and resolve queries raised by Customers
Follow customer service processes; from order entry to the delivery of goods;
Assist customers through email, live chat, social media (Facebook, Instagram,...), and phone
Liaise with the vendors to obtain information relating to the preparation and shipping of customer purchase orders. Making daily, weekly, monthly reports and handling requested tasks from the Manager.
Requirements:
Able to handle multi- tasks
Honest, meticulous and self- motivated
English language skills required (fluency in writing)
Age range: 20- 26. Experience in CRM systems (Zendesk, Freshdesk, ...) or working in Print On Demand Company is a plus.
Interests:
Friendly working environment with young people
Annual travel/team building/Social insurance;
Working time: 08:00 am – 05:00 pm, Monday to Friday and Saturday 08:00 am to 12 am. (Break time 12:00 pm – 01:00 pm, and 03:00 pm – 03:20 pm)
Competitive salary : 6.600.000 VND per month + KPI
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-08 02:55:02
Nha khoa Đại Nam được đánh giá là nha khoa có mạng lưới chi nhánh lớn nhất. Với hơn 30 chi nhánh trải đều trên khắp cả nước, nha khoa Đại Nam tự tin phục vụ quý khách hàng của mình. Chất lượng điều trị là điều mà nha khoa chúng tôi quan tâm hàng đầu, đội ngũ Bác sĩ luôn được cập nhật kiến thức chuyên môn hàng tuần, được đào tạo trong và ngoài nước (cơ hội tốt nhất cho Bác sĩ trẻ, năng động và có tinh thần cầu tiến)