CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN XUẤT NHẬP KHẨU THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HÙNG THỦY

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN XUẤT NHẬP KHẨU THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HÙNG THỦY

Cập nhật 12/12/2024 14:29
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support the team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information

CORE WORK ACTIVITIES

  • Maintain confidentiality of proprietary materials and protect the privacy of guests and coworkers by following company policies and procedures.
  • Ensure a clean, professional appearance by adhering to uniform and hygiene standards.
  • Perform other duties as assigned by supervisors.
  • Address guest needs in a timely, professional manner, anticipating their service requirements and acting on preferences whenever possible.
  • Use company-specific processes to resolve issues and build trust with guests.
  • Greet guests warmly, using their names when possible, and express appreciation with a sincere farewell.
  • Engage with guests about their stay, property services, and local attractions.
  • Use clear, professional language when communicating with guests and coworkers.
  • Answer phones promptly, using proper etiquette, including transferring calls and taking messages accurately.
  • Prepare written documents (e.g., daily logs, business letters) and ensure accuracy through proofreading.
  • Maintain effective communication with colleagues to exchange necessary information.
  • Support coworkers, treating them with dignity and respect, and fostering positive relationships across departments.
  • Collaborate with others to promote teamwork and achieve shared goals.
  • In support of Sales & Marketing, handle general office duties like filing, emailing, typing, faxing, and managing mail to ensure smooth operations.
  • By maintaining a professional demeanor, communicating effectively, and working as a team, help deliver an exceptional experience for guests and ensure the smooth running of the department.

Quyền lợi được hưởng

  • Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
  • Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
  • Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
  • Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
  • National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
  • Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Yêu cầu công việc

  • Education: Bachelor of Degree.
  • Fluent in English, confident and be able to work independently.
  • Prefer candidates with experience in similar position.
  • Be well-organized and be able to multitask.
  • Be careful, responsible and ensure the confidentiality of documents.

Yêu cầu hồ sơ

Apply direct to Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN XUẤT NHẬP KHẨU THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HÙNG THỦY
CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN XUẤT NHẬP KHẨU THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HÙNG THỦY Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
226 Hồ Học Lãm, Phường An Lạc, Quận Bình Tân, Tp. Hồ Chí Minh

Tên công ty: Công ty TNHH MTV XNK Thương Mại – Dịch Vụ Hùng Thủy

Tên tiếng Anh: Hung Thuy Services trading import export company limited

Địa chỉ: 226 Ho Hoc Lam, P. An Lac, Q. Binh Tan, TP.HCM

Điện thoại: 028. 2212.7135 – 028.2210.2487

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Ngày thành lập: 12/05/2017

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

 

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN XUẤT NHẬP KHẨU THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HÙNG THỦY

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN XUẤT NHẬP KHẨU THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HÙNG THỦY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN XUẤT NHẬP KHẨU THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HÙNG THỦY

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN XUẤT NHẬP KHẨU THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ HÙNG THỦY

Click để đánh giá