Việc làm G.A MINH LONG PHÁT

Cập nhật 03/09/2024 12:32
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MTV G.A MINH LONG PHÁT
HR & Admin Supervisor
G.A MINH LONG PHÁT
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 5
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Execute the full cycle of recruitment including:

  • Complete detailed job description with the hiring manager, job p to determine position specifications
  • Prepare and place job advertising across appropriate media, coordinate internal job postings, and perform reference and background checks
  • Search for qualified candidates, 1st round interview and arrange further interviews
  • Report interview results to HRD and make the job offer under HRD’s direction
  • Follow up and support employees throughout the probationary period

2. HR tasks:

  • Implement labor management processes, including probationary evaluation, labor contract renewal evaluation, labor contract making, personnel rotation procedures, storage of labor documents, personnel records staff, attendance control, employee data update, etc.
  • Guide employees to implement HR processes and regulations in compliance with the company’s regulations
  • Ensure that information and messages from the company are communicated clearly and correctly to employees.
  • Report and propose solutions to improve the working environment for HRD

3. Administrative tasks:

  • Organize regular activities such as birthday parties, company trips, year-end parties, periodic health checks, and other activities according to company orientation
  • Manage office equipment to ensure smooth operations
  • Arranging vehicles for employees on business trips in the most reasonable and cost-effective way
  • Carry out procedures for payment of office expenses
  • Work with building management and authorities for arising issues
  • Work with suppliers to provide necessary services (parking, leasing, cleaning, event, etc.)
  • Maintain office cleanliness
  • Handle newcomers proceed: fingerprint, uniform, etc.
  • Other tasks assigned by Managers.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's Degree, majoring in HR, Business Administration, or other related fields
  • At least 2 years experience in the same position
  • Strong recruitment skills     
  • A solid set of consultative, communication, interpersonal, and networking skills
  • Strong organization, collaborative, and planning skills
  • Strong ability to work independently
  • Language skill: Proficiency in English or Chinese
  • Excellent in MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Worrking place: Peak View Tower, Dong Da District, Ha Noi
  • Working day: MoFri

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Tầng 21, tòa nhà Peak View, 36 Hoàng Cầu, P Ô Chợ Dừa, Q Đống Đa, HN

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH MTV G.A MINH LONG PHÁT
G.A MINH LONG PHÁT Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
68 Hồng Hà, Phường 2, Tân Bình

CÔNG TY TNHH MTV G.A MINH LONG PHÁT là thành viên của Tập đoàn Dai-ichi Life Holdings tại NHẬT BẢN

Đây là thị trường nước ngoài đầu tiên mà Tập đoàn Dai-ichi Life Holdings có công ty bảo hiểm nhân thọ sở hữu 100% vốn.Chỉ sau hơn 10 năm hoạt động, Dai-ichi Life Việt Nam đã xây dựng nền tảng vững chắc và giữ vững vị thế là một trong 4 công ty bảo hiểm nhân thọ hàng đầu.

Những nghề phổ biến tại G.A MINH LONG PHÁT

Bạn làm việc tại G.A MINH LONG PHÁT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo G.A MINH LONG PHÁT

G.A MINH LONG PHÁT

Click để đánh giá