Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 1 năm
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
- Receive inbound requests through channels: Email, Teams, ticket system.
- First level of ticket diagnosis to resolve the ticket or escalate to L2 or appropriate person/group support.
- Monitor system performance and alerts in real-time, taking immediate action on any anomalies or issues.
- Logs, categories, priorities, tracks, and routes issue.
- Support tracks tickets until successfully resolved.
- Utilise and update the knowledge base with new solutions and troubleshooting steps-based on resolved incidents.
- Update ticket’s status frequently to users and relevant stakeholders follow SLA.
- Collect and document feedback from drivers and customers on support experiences and common issues.
- Generate regular reports on support metrics, including call volumes, response times,resolution times, and customer satisfaction.
- Report to Team Leader.
Yêu cầu công việc
- Have 1-3 years of experience in IT Support position.
- Experience in using ticketing systems (Jira) and remote support tools.
- Familiarity with various operating systems (Windows, macOS) and software applications.
- Experience in network, server, database, and application monitoring.
- Experience with cloud platforms and monitoring tools (Guanche, Grafana, Zabbix...).
- Ability to resolve technical basic issues and provide remote support, incoming incident scan be resolved by the L1 support.
- Good communication skills.
- Be able to solve technical problems for non-specialists.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Intermediate English communication and writing.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary, negotiable based on qualifications.
- 13th month salary and periodic bonus packages: Performance bonus every month, holiday bonus April 30, September 2 based on seniority.
- Salary review once a year or when there is excellent performance.
- FPT Care social insurance and health insurance for employees.
- Regular and free training programs help employees improve their own capabilities.
- Opportunity to work with big customers around the world, advanced technology, personal development...
- Open, democratic working environment, typical of FPT culture.
Ngày 9/5/2018, Công ty cổ phần Hyundai Thành Công Việt Nam và Công ty Cổ phần Ô tô Sông Hàn đã chính thức khai trương đại lý Hyundai Sơn Trà. Đây là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, đạt tiêu chuẩn 3S toàn cầu mới của Tập đoàn Hyundai Motor.
Là đại lý mới nhất của Hyundai Thành Công, là đại lý thứ 47 trên toàn quốc và đại lý thứ 2 tại thị trường Đà Nẵng, Công ty TNHH MTV Ô tô Sơn Trà đạt tiêu chuẩn GDSI với bộ nhận diện toàn cầu mới nhất của Tập đoàn Hyundai Motor. Tiêu chuẩn GDSI với hệ thống nhận diện mới, giúp khách hàng có những trải nghiệm đẳng cấp, tiện nghi khi sử dụng sản phẩm và dịch vụ tại Hyundai, với ý tưởng thiết kế mới “E Motion Park” bao gồm từ mặt mái, cột nhận diện, cửa ra vào đến không gian xanh và nội thất hoàn toàn mới.
Hyundai Sơn Trà tọa lạc tại cửa ngõ phía nam của thành phố Đà Nẵng, tại khu vực có nhiều các đại lý của các hãng Ôtô khác, Hyundai Sơn Trà có nhiều lợi thế trong việc giới thiệu, cung cấp sản phẩm dịch vụ sửa chữa cho người dân thành phố ở khu vực phía nam Đà Nẵng và Quảng Nam, cũng như đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn dịch vụ hàng đầu của Hyundai Toàn Cầu với khu trưng bày sản phẩm, khu bảo dưỡng xe, chăm sóc khách hàng theo quy trình hiện đại.