Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm NITTO DENKO
Cập nhật 28/08/2025 23:46
Mô tả công việc
1. Office administrative task (office size: 20 people):
- Manage transportation scheduling and arrangement
- Book hotels and accommodation
- Manage office assets, equipments in compliance with NMV's policies (quantity, quality, warranty status, maintenance)
- Manage and purchase stationery upon requested
- Make service as requested.
- Do payment documents related all purchasing activities and record
- Deal and evaluate suppliers periodically and require for improvement
- Manage overall 5S and safety at the office
- Manage office information board, meeting rooms, pantry facilities in order.
- Decorate office and organize events (monthly birthday, company contest, year end party, ETC.) and brainstorm for CSR & CP promotion activities.
- Control documents in-out, distribute and filing according to ISO standard if neccesary
- Call center care
- Other tasks if required.
2. IT Support
- Contact IT helpdesk and IT support and coordinate to solve IT problems.
- Control all IT equipments in the office
- Purchase IT materials as requested
- Other tasks related IT field
3. HR support
- Issue stationery, uniform and computer to employees as well as collect returns when resigning.
- Collect HR documents from new employees and send to HR team
- Collect attendance record weekly, monthly for HR team to calculate salary
4. Summarize and Reports
- List up and control master lists (assets, NMVS employee, supplier and contract...)
- Make needed reports relating the above tasks when required
- Summarize all related expenses and report when required
5. Support to update laws and regulations related above administrative field
6. Training tasks to new staff (if any)
7. Perform other tasks upon HR/Admin Manager’s request and above
- Note: Establish 6-month temporary contract. With performance evaluations results meet expectations, further extension of the contract will be considered.
Yêu cầu công việc
- University graduation in economics/administration/English language;
- Good command of English;
- Having 6-month working experience;
- Female, ardworking, careful, funny, adaptable, reliable;
- Proficient computer skills (Word, Excel, Power Point, office 365)
- Working time: 08:30 - 17:30 (Monday to Friday)
08:00 - 12:00 (only 01 or 02 Saturday working/month)
Quyền lợi được hưởng
- Housing & moving allowance, lunch allowance
- 13th month salary bonus & performance bonus; Holidays bonus (Solar new year, Liberation Day and International Workers’ Day, Vietnam National Day);
- Attractive language allowance paid monthly for official employee
- Annual health check and vacation
- Full social insurance package based on your 100% basic salary + UIC insurance
CÔNG TY TNHH NITTO DENKO VIỆT NAM là doanh nghiệp 100% vốn Nhật Bản, được thành lập năm 1999. Chuyên sản xuất mạch in dẻo. Công ty TNHH Nitto Denko (Nitto) được thành lập với mục đích sản xuất trong nước các vật liệu cách điện, rất cần thiết cho các thiết bị điện, vào thời điểm việc mua vật liệu từ nước ngoài gặp khó khăn do Thế chiến I. được thành lập ở Osaki, Tokyo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Chúng tôi luôn tiếp tục tiến về phía trước cùng với khách hàng của mình và hiện đang cung cấp nhiều loại sản phẩm trong ngành điện tử, ô tô, nhà ở, cơ sở hạ tầng, môi trường và lĩnh vực y tế, dựa trên các công nghệ cốt lõi của tập đoàn là công nghệ kết dính và phủ. hoạt động kinh doanh của chúng tôi trên toàn cầu
Review NITTO DENKO
Sản phẩm thân thiện với môi trường và quy định rõ ràng về công việc (GL)
Thân thiện với sinh viên mới tốt nghiệp (GL)
Phù hợp cho vị trí mới ra trường
Những nghề phổ biến tại NITTO DENKO
Bạn làm việc tại NITTO DENKO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn