Mô tả công việc
The Number of recruiting employee: 2
- Received POs and input to system from assigned customers.
- Control and Plan delivery for assigned customers. Making shipment booking for the planned delivery.
- Prepare shipping document for the planned delivery.
- Reply assigned customer delivery enquiries.
- Prepare shortage list for each assigned customers and push for delivery internally.
- Ensure that monthly sales figures are updated and targets are achieved.
- Checked, confirmed and collect payment from customers.
- System operation
- Reports, other documents and any task that requested by the sales or management.
Yêu cầu công việc
- English or Chinese: good at communication, & for BZ.
- Computer skills: Good at Excel.
- Can accept to rotate jobs if requirement.
- CV applied in Chinese/ or English.
Quyền lợi được hưởng
Company offer:
- Salary: >450usd
- Salary increment: once a year
- Summer bonus depend on company performance or private performance.
- Month end bonus (13th month salary), applied for one- year staff.
- Medical insurance (Bao Viet)
- Social insurance as VN labor rule.
Paper Art Việt thành lập từ năm 2012, chuyên về thiết kế và sản xuất sản phẩm thủ công mỹ nghệ bằng giấy, đặc biệt là thiệp 3D (Thiệp Pop-up). Với đội ngũ thiết kế tươi trẻ, sáng tạo và hàng trăm thợ thủ công lành nghề, chúng tôi tạo ra hàng ngàn sản phẩm mỗi ngày. Paper Art Việt tự hào là một trong những nhà cung cấp sản phẩm thủ công mỹ nghệ hàng đầu Việt Nam.