Yêu cầu công việc
1. Education:
- Four-year university degree or similar level of knowledge and experience.
- Apics certification preferred.
2. Experience: 2-5 year experience in purchasing.
3. Knowledge of Product and process knowledge.
4. Skills and Abilities:
- MS Office (Excel, Word, PP).
- Reporting skill &Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- Measure and control performance goals and standards.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Good inventory management.
*Work in shifts (from 1:00PM - 9:00PM), allowance is provided.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Được thành lập từ năm 2005
Systech luôn đổi mới và sáng tạo để xây dựng một tập đoàn kinh tế UY TÍN, hoạt động trong lĩnh vực đầu tư và phát triển “Năng lượng Sạch”, “Nông nghiệp Sạch”
Systech luôn khát khao và kiên định xây dựng công ty trở thành CHUYÊN NGHIỆP nhằm mang GIÁ TRỊ cho Khách hàng; cho Xã hội và vun đắp cuộc sống hạnh phúc cho Nhân viên.