Since its first launch, Katalon has experienced tremendous growth, serving more than 30,000 teams around the globe, many of which are in the Fortune Global 500, such as PwC, KPMG, Abbott, etc. Katalon is recognized as a top automation tool by prestigious review sites, such as G2, Gartner, Capterra, and IT Central Station.
Responsibilities:
- Respond to customer inquiries and provide technical assistance via various communication channels
- Troubleshoot and resolve customer issues and document solutions
- Collaborate with cross-functional teams to address customer needs and improve product functionality
- Maintain knowledge of our products and stay up-to-date with new features and enhancements
- Contribute to the development of support resources, such as knowledge base articles and FAQs
- 1+ year(s) of hands-on experience with Automation Testing (mobile testing, web-based testing, API testing, or WinApp testing)
- Demonstrated self-starting and supportive team spirit
- Ability to effectively multitask and excel in a fast-paced environment
- Strong command of English for effective communication and presentation skills
- Ability to work independently and collaboratively in a team environment
- Attention to detail and ability to handle multiple tasks
- Technical aptitude and ability to learn new software and tools
At Katalon, we bring together self-starting, open-minded, and talented people while actively promoting a transparent and growth-enabling working environment. But don't just take our word for it. Take a better look below!
- Total Remuneration: Satisfying your financial goals through competitive compensation and periodic performance bonuses
- Well-being & Work-life Balance: Staying healthy through comprehensive health plans, flexible work arrangements, and generous paid leaves
- Statutory Compliance: Labor compliance with local regulations that ensure employee security
- Work Facilities & Accommodation: Top-notch equipment, supportive allowances, and A-class facilities
- Diversity, Equity, Engagement, & Inclusion: Becoming part of a global team that celebrates differences, equal opportunity, and meaningful employee recognition
- Growth & Rewards: Thriving professionally through employee enablement, a culture of trust, and rewarding performance
Công ty TNHH Phát triển Phần mềm Toshiba (Việt Nam)là một trong số ít trung tâm phát triển phần mềm nước ngoài trên toàn thế giới của Tập đoàn Toshiba, trực thuộc Trung tâm Công nghệ & Kỹ thuật Phần mềm Doanh nghiệp Toshiba (SWC). Chúng tôi có một người anh chị em ở Ấn Độ với khoảng 1000 kỹ sư, tập trung vào phát triển phần mềm nhúng. Gần đây, chúng tôi đang phát triển phần mềm cho nhiều sản phẩm và giải pháp của Toshiba, bao gồm các lĩnh vực kinh doanh sau:
(i) Hệ thống & Giải pháp Năng lượng,
(ii) Hệ thống & Giải pháp Hạ tầng,
(iii) Thiết bị điện tử & Giải pháp lưu trữ,
(iv) Giải pháp kỹ thuật số.
Ngoài ra, TSDV cũng đang thực hiện các hoạt động R&D về các công nghệ phần mềm cơ bản tiên tiến. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành trung tâm phát triển cốt lõi ở nước ngoài của Toshiba và là công ty hàng đầu trong lĩnh vực phát triển phần mềm.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2007: Thành lập Công ty
Mission
- Học hỏi và lưu giữ các công nghệ cốt lõi của tập đoàn Toshiba biểu tượng xong
- Để thực hiện sự phát triển có hiệu quả chi phí cao biểu tượng xong
- Để hỗ trợ lập kế hoạch và phát triển các sản phẩm của Toshiba cho các thị trường mới nổi
Review Toshiba Software Development (Vietnam) Co., Ltd.
Đồng nghiệp thân thiện, có nhiều chương trình đào tạo tuy nhiên quy trình làm việc nhiều khi khá cứng nhắc
Công ty tốt(GL)
Lương ổn so với mặt bằng chung(IT)