Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Manager - IT Security & Risk Management Team Lead
A Connection
18 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
07/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
8 - 9 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company And Job Overview
JAC's client is a foreign bank to look for a Assistant Manager - IT Security & Risk Management Team Lead
Job Responsibilities
JAC's client is a foreign bank to look for a Assistant Manager - IT Security & Risk Management Team Lead
Job Responsibilities
- Lead and execute functions and tasks of the IT Security & Risk Management Team
- To be the Branch Information Security and Risk & Control representatives under the Regional IT Governance Structure
- Ensure compliance with regulatory requirements, Head Office (HO) related procedures/standards.
- Identify security vulnerabilities, potential security risks and develop plans to mitigate them
- Manage security incidents and conduct investigations, incident monitoring and response.
- Propose budget plan and manage allocated budgets regarding IT security & risk management.
- Communicate with IT related HO & regional teams about security risks and strategies
- Information Security guidance and leadership to junior members of the CSIRT other parts of the business
- Work closely with IT and Business teams to identify security vulnerabilities, follow-up on outstanding findings, document new or updated technology infrastructure elements
- University degree or above in computer sciences/information systems/security;
- Experience: 8+ years in IT related areas including 3+ years in Information Security, Cybersecurity & IT Risk Management at a management role;
- Able to keep current with relevant technological change and information security best practices
- Responsible, accurate, self-motivated and able to deliver under high pressure and to strict deadlines;
- Demonstrated ability to work collaboratively with cross functional teams;
- Good skills of leadership, planning, teamwork, coordination, communication, reporting & interpersonal;
- Familiarity with regulatory requirements and industry standards
- Risk management skills
- Good background in network, information systems proven analytical background;
- Fluent in Vietnamese and English (both oral & written);
- Certifications: IT security, cybersecurity, IT risk management etc. is an advantage;
Khu vực
A Connection
Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
708-710-712-714 CMT8, Phường 05, Quận Tân Bình, Tp. Hồ Chí Minh
CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN THƯƠNG HIỆU VÀ DỊCH VỤ KẾT NỐI BÁN LẺ CHÂU Á được thành lập vào năm 2014, A-Connection là công ty hàng đầu chuyên cung cấp dịch vụ tư vấn pháp lý, pháp lý cho các chuỗi thương hiệu bán lẻ toàn cầu. Cung cấp mặt bằng, văn phòng, kho/xưởng, khu công nghiệp cho các tập đoàn, công ty, khách hàng có nhu cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
A-Connection - nhà cung cấp giải pháp toàn diện về dịch vụ bất động sản thương mại: Tư vấn cho thuê - Tư vấn đầu tư - Quản lý tài sản, A-Connection đã và đang khẳng định vị thế
Những nghề phổ biến tại A Connection
Bạn làm việc tại A Connection? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
A Connection
Click để đánh giá