Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
We are seeking a highly motivated and customer-focused Software & Data Support Specialist who is fluent in English to join our rapidly growing team. In this role, you will be responsible for providing exceptional customer support for our software products, ensuring that all inquiries and issues are resolved in a timely and professional manner. You will be the primary point of contact for our Australian customers and will work closely with our development team to ensure that issues are resolved quickly and efficiently.
Duties:
- Provide technical support to our Australian customers via phone and email in a timely
- Troubleshoot software issues and work with customers to resolve them
- Escalate issues to the development team as needed
- Document and track customer issues and resolutions
- Provide training to customers on how to use our software products
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- Fluent in English (both written and verbal)
- Proven experience in a customer support role or related
- Experience working with software products, preferably in a technical support role
- Excellent communication and interpersonal skills
- Customer-focused mindset with a passion for providing exceptional customer service
- Good understanding of the Australian market and culture is a plus
If you are a customer-focused problem solver with a passion for technology, we encourage you to apply for this exciting opportunity. As a member of our team, you will have the opportunity to work with a dynamic group of professionals who are committed to providing exceptional customer support. We offer competitive compensation and benefits packages, as well as opportunities for professional development and growth.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Phụ cấp khác:
- Responsible reward
- Employee of the month reward, Employee of the year reward
- Project Bonus
- Seniority allowance - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
- At HCM the office
- At Australia office - Độ tuổi: 18 - 38
- Thời gian làm việc: 8 a.m- 5 p.m
- Phúc lợi:
- Company trip yearly
-13th Bonus - Ngày nghỉ:
-12 days/year
- Vietnamese holiday and christmas day 25/12 - Lương: 10 Tr - 20 Tr VND
Ra mắt từ năm 2016, Jio Health là một trong những mô hình y tế kỹ thuật số tiên phong tại Việt Nam. Sau hơn 3 năm hoạt động và lắng nghe nhu cầu của thị trường, hiện nay, Jio Health sở hữu hệ sinh thái chăm sóc sức khỏe đa chiều, từ trực tiếp đến trực tuyến, với các dịch vụ: Bác sĩ đến nhà; Nhà thuốc trực tuyến Jio Pharmacy; Tư vấn sức khỏe trực tuyến 24/7; Các gói chăm sóc sức khỏe trọn năm cho cá nhân, gia đình và doanh nghiệp; Bảo lãnh viện phí…
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Tình nguyện
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- 06/07/2009: Công ty chính thức hoạt động.
Mission:
Jio Health luôn nỗ lực xây dựng một nền tảng chăm sóc sức khỏe để kết nối các bác sĩ, dược sĩ, dịch vụ phòng thí nghiệm, nhà thuốc với bệnh nhân và những người có nhu cầu. Giờ đây, người dùng có thể sử dụng dịch vụ chăm sóc sức khỏe chất lượng, mọi lúc, mọi nơi.