Mô tả công việc
- Scope of job: To assist the hotel in delivering a heart touching service during guests stay with us including Rooms and Food & Beverage products.
- Main Duties:
Conduct regular communications meetings and ensure that departmental briefings and meetings are effective and conducted as necessary.
Ensure and provide upscale, professional and high class guest service experiences.
Work closely with F&B Team to drive food and beverage experience at the Lounge and Restaurant, service standards and new concepts to deliver unique experience ahead of the competition.
Prepare welcome cards with General Manager’s Signature for VIPs and ensure them receive special attention.
Handle guest complaints and refer them as necessary, follows up on corrective action.
Respect and handle promptly to guests’ requirements and inquiries.
Oversee and coordinate all arrivals and departures of special guests.
Coordinate and manage communication between guests and employees as well as follow up to ensure guest satisfy.
Promote all amenities, conveniences and programs offered.
Direct, coach and manage GEM team to ensure all standards and operating procedures are running smooth.
Examine activities logbook, assign tasks appropriately and implement control schedule daily
Seek out opportunities to create outstanding and unique guest experiences
Work with departmental managers to ensure processes are executed by employees who interact with our guests.
Oversee and implement Hotel Guest Experience initiatives and ideas, looking for new and innovative ways to provide heart touching service.
Oversee VIP guests, arrivals and departures and welcome guests with personal service.
Liaise and build relationships with guests, using hotel loyalty management system to track their preferences.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary
Social Insurance
Productivity bonus
Training
Others as Hotel's policy: Daily Meal, AL, 13th bonus...
Yêu cầu công việc
- Là sinh viên các trường cao đẳng, đại học
- Không vướng bận lịch học trong thòi gian thực tập
- Thực tập tối thiểu 3 tháng
Yêu cầu hồ sơ
- Please submit your CV 0972.707.702 Ms.Duyen
Ra mắt từ năm 2016, Jio Health là một trong những mô hình y tế kỹ thuật số tiên phong tại Việt Nam. Sau hơn 3 năm hoạt động và lắng nghe nhu cầu của thị trường, hiện nay, Jio Health sở hữu hệ sinh thái chăm sóc sức khỏe đa chiều, từ trực tiếp đến trực tuyến, với các dịch vụ: Bác sĩ đến nhà; Nhà thuốc trực tuyến Jio Pharmacy; Tư vấn sức khỏe trực tuyến 24/7; Các gói chăm sóc sức khỏe trọn năm cho cá nhân, gia đình và doanh nghiệp; Bảo lãnh viện phí…
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Tình nguyện
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- 06/07/2009: Công ty chính thức hoạt động.
Mission:
Jio Health luôn nỗ lực xây dựng một nền tảng chăm sóc sức khỏe để kết nối các bác sĩ, dược sĩ, dịch vụ phòng thí nghiệm, nhà thuốc với bệnh nhân và những người có nhu cầu. Giờ đây, người dùng có thể sử dụng dịch vụ chăm sóc sức khỏe chất lượng, mọi lúc, mọi nơi.