Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
Mô tả Công việc
Main Purposes of Role
• Established Pharmaceutical Division (EPD) ambition is that within three years, we want to be the undisputed digital leader in Vietnam pharmaceutical industry, known
for our distinguished approach to customer engagement in the digital landscape. We engage customers with a genuinely customer-centric philosophy by maximizing all technological and digital enablers and tools.
• We are seeking a dynamic and results-oriented Digital Executive to join our Digital & Multi Channel Engagement team. This role will play a pivotal part in developing and executing innovative digital strategies for Patient Education Campaigns. The ideal candidate will have a strong background in digital marketing, a passion for healthcare, and a deep understanding of patient-centric communication.
• He/She will be assisting his/her line manager in collaborating with stakeholders including Marketing, Sales, Medical and providing them strategic consultancy in digital execution as well as independently leading the Patient Education Campaigns to drive meaningful interaction and engagement with our patients.
Key Responsibilities
• Develop and implement comprehensive digital campaigns to educate patients, strategically aligned with brand objectives to support successful launches and drive growth of the assigned categories.
• Collaborate with cross functional teams (Marketing, Medical, Regulatory, Public Affairs, Compliance, Legal, etc.) to ensure that the campaign’s framework, content, and assets are of high quality and comply with regulations and Abbott policies.
• Collaborate and engage with external stakeholders (Pharmacy Chains) to ensure execution excellence including checklist & timeline management, optimization
tracking, data analytics, providing actionable insights to drive decision-making.
• Manage agencies to make sure seamless campaign management maintaining a regular cadence of reporting and catch-up meetings.
• Prepare regular reports on campaign effectiveness and manage budget tracking for the assigned brand campaigns.
• Keep track on project documents including quotations, contracts, liquidations… with the admin support.
• Stay up-to-date with cutting-edge digital trends and technologies to identify opportunities for improvement.
• Build and maintain relations with regional functions to support local projects and activities.
• Support key Digital & Multi Channel Engagement projects as business required.
Yêu Cầu Công Việc
MINIMUM BACKGROUND/ EXPERIENCE REQUIRED
• 3 years+ hands-on digital marketing experience in MNC or digital/media agency, demonstrated broad marketing mix experience with expertise in all digital channels.
• Business acumen, take initiatives, have a growth mindset, and have strong problem-solving skills.
• Strong project management and organizational abilities. Ability to adapt to changing priorities and deadlines.
• Creative thinker who can generate innovative ideas and solutions and partner effectively with cross-functional stakeholders at various levels.
• Strong analytical skills to drive insights into the data.
• Strong communication skills, written and verbal, across all organizational levels, experience in dealing with multiple and diverse internal stakeholders and interacting with business and technology partners.
• Familiarity with digital trend in pharma, analytics tools such as Google Analytics, Data Studio, Digital Dashboard etc.
• Highly proficient in Excel and PowerPoint.
• Highly proficient in English.
• Experienced in media buying & or having experiences working with Pharmacy chains in driving digital marketing campaigns is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Powerchina gia nhập thị trường Việt Nam từ năm 2000. Chiến lược phát triển của công ty là tập trung vào các dự án năng lượng tái tạo, thân thiện với môi trường như điện gió trên bờ và ngoài khơi, điện mặt trời, điện rác, điện khí LNG và các dự án cơ sở hạ tầng khác, đóng góp vào sự phát triển chung của quốc gia.. Tại Việt Nam, Powerchina đã có hơn 70 dự án đã và đang thực hiện với nhiều vai trò như phát triển dự án, nghiên cứu khả thi, tổng thầu EPC, cung cấp vật tư thiết bị, lắp đặt dự án,... Một số dự án lớn Powerchina tham gia với vai trò tổng thầu EPC như dự án điện mặt trời Dầu Tiếng 1,2,3 500MWp, dự án điện mặt trời Phù Mỹ 330MWp, điện mặt trời nổi trên hồ Đa Mi 50MWp, dự án điện gió ngoài khơi Bình Đại (Bến Tre) 310MW, dự án điện rác Cần Thơ 400 tấn/ngày,vv.. Đến năm 2019, công ty TNHH Powerchina Việt Nam (viết tắt là “PCVN”) được thành lập. PCVN có trụ sở chính tại Hà Nội và văn phòng làm việc tại Hồ Chí Minh.
Năm 2020-2021, tuy gặp nhiều khó khăn do ảnh hưởng của dịch Covid-19, nhưng công ty đã đạt được nhiều thành tích đáng kể hoàn thành 1.6 GW các dự án năng lượng tái tạo, tạo nhiều việc làm, đóng góp cho sự phát triển kinh tế xã hội của địa phương. Hiện công ty có nhiều dự án đang thực hiện với tổng công suất lắp máy trên 600MW và đang chuẩn bị thực hiện một loạt các dự án mới với tổng công suất 1,5GW. Chính vì vậy, công ty cần tuyển dụng thêm nhiều vị trí để phụ trách các dự án.