Việc làm POWERCHINA

Cập nhật 10/11/2024 14:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH POWERCHINA VIỆT NAM
Sales support staff
POWERCHINA
16 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Send English CV

  • Job description

· Follow up with Headquarter (HQ) to update Weekly UPR Shipping Schedule for Sales team.

· Review, comment on Domestic Sales Contracts and track file.

· Participate in drafting processes and ISO documentation with SS Manager.

· Update weekly Overdue Payment Reminder to UPR Sales team, send email reminder to bad debt customers every week and work with Debt Trading/ Insurance Companies.

· Attend Weekly and Monthly Pre S&OP Meeting with Sales and cross-functional team, and record MoM.

· Coordinate with specific customers regarding delivery schedule, send COA, necessary documents to customers.

· Verify Documents for Trade Credit Insurance (FY 2025)

· Create Delivery Request, record Customer Complaint Forms (CCF) for UPR disposal items.

· Work with consulttant law company for any issues that arise and check monthly timesheet.

· Coordinate with all related depts to solve issues, logistics & quality controlling.

· Handle Office Admin tasks:

- Make Purchase Request, Payment Request.

- Monitor Daily Car Operation Schedule.

- Make Monthly Timesheet for HCM Office Cleaner.

- Communicate with the landlord for all issues.

· Any other duties as assigned by line Managers.

· Able to handle multitasking independently.

· Provide back up support for tasks from team members.

  • Measurement / Key Performance Indicators

· High service quality for internal and external customers (respond time, flexibility).

· Compliance with processes, procedures, and tools.

Yêu Cầu Công Việc

  1. Education level:
  • ​Mandatory:

·         Graduated from Universities in relevant fields of Accounting, IT

·         Must be Proficient in Excel and English, both speaking and writing.

  • Desirable:

·         Prefer candidates from MNC Chemical companies.

       2. Experience

  • Mandatory:

·         Have Experience and knowledge related to Accounting, IT

·         Age: 25-30

·         At least 03-08 years of experience in Sales Support team.

·        Gender: Female/ Male (Male is priority)

  • Desirable:

·         Have experience in data processing skill, knowledge in reviewing Sales Contracts, processes and ISO documentation….

·         Propose testing Excel skills for any candidate without an accounting background.

    3. Functional / Technical, Operational, Managerial and Leadership Know How

  • Mandatory:

·         Good practice of Microsoft Office tools, especially Excel and ERP software knowledge

·         Excellent communication & coordination skills

·         Highly developed sense of integrity and commitment to Customer Satisfaction

·         Exceptional time-management/organizational and prioritising skills

·         Sense of responsibility, teamwork, motivated and ambitious

  • Desirable:

·         Technical and commercial understanding

·         Ability to make decisions/Sense of urgency

·         Motivating and inspiring

·         Willing to learn and develop within the company structure

* BENIFITS:

- Increase salary once a year, 13th salary, probation time is 90% gross salary

- Full participation in insurance & support 24/24 accident insurance for staff

- Other benefits: birthday, wedding, funeral, maternity, children, company founding day, monthly milk for employees, seniority (10 years, 20 years)

- To participate in training courses to improve qualifications

- Other activities and gifts from AK VINA Union

* WORKTIME: 7h30~17h30, Monday - Friday (Saturday & Sunday off)

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Văn phòng Sala, số 71, đường số 10, phường An Lợi Đông, Tp. Thủ Đức, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 30
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Phòng 1602, tầng 16, Tòa nhà TCT 319 Bộ Quốc Phòng, 63 Lê Văn Lương, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành Phố Hà Nội, Việt Nam

Powerchina gia nhập thị trường Việt Nam từ năm 2000. Chiến lược phát triển của công ty là tập trung vào các dự án năng lượng tái tạo, thân thiện với môi trường như điện gió trên bờ và ngoài khơi, điện mặt trời, điện rác, điện khí LNG và các dự án cơ sở hạ tầng khác, đóng góp vào sự phát triển chung của quốc gia.. Tại Việt Nam, Powerchina đã có hơn 70 dự án đã và đang thực hiện với nhiều vai trò như phát triển dự án, nghiên cứu khả thi, tổng thầu EPC, cung cấp vật tư thiết bị, lắp đặt dự án,... Một số dự án lớn Powerchina tham gia với vai trò tổng thầu EPC như dự án điện mặt trời Dầu Tiếng 1,2,3 500MWp, dự án điện mặt trời Phù Mỹ 330MWp, điện mặt trời nổi trên hồ Đa Mi 50MWp, dự án điện gió ngoài khơi Bình Đại (Bến Tre) 310MW, dự án điện rác Cần Thơ 400 tấn/ngày,vv.. Đến năm 2019, công ty TNHH Powerchina Việt Nam (viết tắt là “PCVN”)  được thành lập. PCVN có trụ sở chính tại Hà Nội và văn phòng làm việc tại Hồ Chí Minh.

Năm 2020-2021, tuy gặp nhiều khó khăn do ảnh hưởng của dịch Covid-19, nhưng công ty đã đạt được nhiều thành tích đáng kể  hoàn thành 1.6 GW các dự án năng lượng tái tạo, tạo nhiều việc làm, đóng góp cho sự phát triển kinh tế xã hội của địa phương. Hiện công ty có nhiều dự án đang thực hiện với tổng công suất lắp máy trên 600MW và đang chuẩn bị thực hiện một loạt các dự án mới với tổng công suất 1,5GW. Chính vì vậy, công ty cần tuyển dụng thêm nhiều vị trí để phụ trách các dự án. 

Những nghề phổ biến tại POWERCHINA

Bạn làm việc tại POWERCHINA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo POWERCHINA

POWERCHINA

Click để đánh giá