Mô tả công việc
We are looking for an experienced and dedicated Sales Executive to build up our business activities.
The Assistant for the Cocoa Experiences Project will guide customers through engaging cocoa experiences and support B2B sales administration tasks. You'll share the story of Vietnamese chocolate, manage customer interactions, and ensure smooth order execution for B2B sales. Your role blends storytelling, customer service, and administrative tasks to create memorable experiences.
PRIMARY DUTIES
Host
• Act as the primary host, leading customers through engaging cocoa experiences.
• Share captivating stories about cocoa history, Vietnamese chocolate, and culture.
• Conduct mini-tours showcasing the cocoa journey from garden to kitchen, featuring interactive elements like chocolate tasting and making.
• Offer personalized guidance on signature chocolate product tastings.
• Promote products and services to enhance customer engagement and satisfaction.
• Deliver exceptional customer service to create memorable and meaningful experiences.
• Prepare and manage materials, tools, and props for cocoa experience sessions.
• Collaborate with internal teams to ensure smooth session preparation and execution.
Admin – Support B2B Channels
• Coordinate with sales, operations, and production to ensure smooth order execution.
• Manage order processing, delivery schedules, and packaging quality.
• Monitor stock availability for sales and demonstrations.
• Prepare and manage documents for orders, payments, and invoices; follow up with customers as needed.
• Maintain and update customer databases and internal records.
• Provide administrative support and assist with internal and external coordination
Quyền lợi được hưởng
‒ Salary: 8mil – 10mil (basic salary)
‒ Sales incentives monthly if reach the target
‒ 5 days per week
‒ SHUI in full, based on the gross salary
‒ Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.
‒ 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday
‒ Training opportunities
‒ Health insurance 24/7 after working 24 months continuously
‒ Annual salary review
‒ Yearly health check
‒ Yearly company trip (depend on business result)
Yêu cầu công việc
• Strong interest in cocoa, chocolate, and Vietnamese culture, with enthusiasm to learn and share this passion.
• Exceptional storytelling and communication abilities to engage and connect with customers in both Vietnamese and English.
• Previous customer-facing experience, preferably in hospitality, coffee, or bartending services.
• Highly organized, detail-oriented, and skilled in time management, with a proactive approach to problem-solving.
• Positive attitude, ability to thrive in a dynamic, fast-paced environment, and willingness to work flexible hours, including weekends and holidays.
• Proficiency in Microsoft Office and experience with administrative tasks.
• Collaborative and well-mannered, with the ability to build strong relationships with customers, partners, and team members.
Yêu cầu hồ sơ
KTG Industrial, công ty con của Tập đoàn KTG, là nhà cung cấp bất động sản công nghiệp hàng đầu tại Việt Nam. Chúng tôi chuyên cho thuê nhà xưởng, kho bãi và xây dựng nhà xưởng theo yêu cầu của khách hàng. Hệ thống kho bãi và nhà máy của chúng tôi được đặt tại các vùng kinh tế trọng điểm của Việt Nam, dễ dàng tiếp cận các tuyến giao thông. Vào năm 2020, chúng tôi tự hào đã thiết lập mối quan hệ đối tác quản lý chung, BKIM (Boustead & KTG Industrial), với Boustead Projects, cho phép chúng tôi cung cấp các dịch vụ chất lượng cao nhất.
Chúng tôi cung cấp nhiều phúc lợi như máy tính xách tay, bảo hiểm sức khỏe cá nhân với việc kiểm tra sức khỏe hàng năm và tiền thưởng hiệu suất cũng như kế hoạch phát triển và định hướng nghề nghiệp rõ ràng. BKIM mang đến cho nhân viên một môi trường thoải mái và hiệu quả, với cà phê, trà và đồ ăn nhẹ miễn phí vào giờ giải lao hàng ngày. Công ty đầu tư vào sự tăng trưởng và phát triển của nhân viên bằng ngân sách dành cho đào tạo cá nhân và tổ chức các chuyến đi công ty hàng năm hoặc các hoạt động xây dựng nhóm và tiệc cuối năm.
Gia nhập BKIM có nghĩa là trở thành thành viên của một đội ngũ tài năng, thân thiện và sôi nổi, những người khiến việc làm trở nên vui vẻ. Công ty cam kết duy trì sự cân bằng tích cực giữa công việc và cuộc sống và khuyến khích phát triển nghề nghiệp, đảm bảo rằng nhân viên có nhiều cơ hội học hỏi và phát triển. Với trọng tâm là đổi mới và hợp tác, BKIM cung cấp một môi trường độc đáo và hỗ trợ để nhân viên có thể phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2020
Mission
- Với mục đích nâng tầm chuỗi giá trị, khẳng định sự phát triển vững mạnh trong lĩnh vực bất động sản công nghiệp, KTG Industrial được thành lập với những hoạt động chính: cho thuê nhà xưởng, nhà kho xây sẵn và xây dựng theo yêu cầu.Hệ thống kho bãi, nhà xưởng của KTG Industrial nằm trong các vùng kinh tế trọng điểm của Việt Nam, vị trí chiến lược, kết nối giao thông thuận tiện đến các sân bay, cảng biển, bên cạnh những thị trường tiêu thụ lớn.