Các phòng ban đang tuyển dụng tại Regina Miracle International
Hành chính
Quản lý sản phẩm & dự án
JOB SUMMARYJOB SUMMARY
Assists the Front Office Manager in administering front office functions and supervising staff on a daily basis. Front office areas include Bell/Door Staff, Switchboard and Guest Services/Front Desk. Position directs and works with managers and employees to carry out procedures ensuring an efficient check in and check out process. Ensures guest and employee satisfaction and maximizes the financial performance of the department.
CORE WORK ACTIVITIES
Supporting Management of Front Desk Team
• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
• Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations. Understanding employee positions well enough to perform duties in employees' absence.
• Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
• Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
Monitoring and Supporting Progress Toward Guest Services and Front Desk Goals
• Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
• Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
• Strives to improve service performance.
• Collaborates with the Front Office Manager on ways to continually improve departmental service.
• Communicates a clear and consistent message regarding the Front Office goals to produce desired results.
• Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfaction results.
• Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.
• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
• Sets a positive example for guest relations.
• Displays outstanding hospitality skills.
• Empowers employees to provide excellent customer service.
• Interacts with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
• Provides feedback to employees based on observation of service behaviors.
• Handles guest problems and complaints effectively.
• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
Managing Projects and Policies
• Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
• Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
• Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
Additional Responsibilities
• Provides information to supervisors and co-workers by telephone, in written form, e-mail, or in person.
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Informs and/or updates the executives, the peers and the subordinates on relevant information in a timely manner.
• Functions in place of the Front Office Manager in his/her absence.
• Communicates critical information from pre- and post-convention meetings to the Front Office staff.
• Participates in department meetings.
• High school diploma or GED; 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Công ty TNHH Regina Miracle International Việt Nam, 100% vốn đầu tư nước ngoài, từ tập đoàn Regina Miracle (Hong Kong), chuyên sản xuất các kiểu mẫu trang phục nội y và trang phục thể thao cho các thương hiệu hàng đầu thế giới như Victoria's Secret, Wacoal, Puma, Under Amour, Adidas....
Được thành lập vào tháng 03 năm 2014, trụ sở chính tại Khu công nghiệp VSIP Hải Phòng với tổng diện tích toàn nhà máy 20 hecta, Regina Miracle International Việt Nam là công ty tiên phong trong lĩnh vực sử dụng hệ thống 3D CAD/CAM trong công tác thiết kế, nghiên cứu và phát triển sản phẩm cũng như ứng dụng công nghệ này trong việc tách khuôn sản phẩm để gia công với số lượng lớn, giúp hoạt động sản xuất ổn định, chính xác và đạt hiệu quả cao.
Hiện nay, do nhu cầu mở rộng sản xuất, công ty chúng tôi cần tuyển một số lượng lớn các vị trí quản lý, nhân viên, kỹ thuật viên, giám sát, tổ trưởng, phiên dịch…ở các bộ phận khác nhau. Đến với Regina Việt Nam, các bạn sẽ được làm việc và đào tạo trực tiếp dưới sự hướng dẫn của các chuyên gia nước ngoài, có thêm nhiều cơ hội rộng mở để không ngừng trau dồi và phát triển kỹ năng nghề nghiệp trong một môi trường cạnh tranh, thân thiện và toàn cầu hóa.
Chính sách công ty chưa phù hợp, mặc đồng phục 7/7, đi sớm không vào được nhà máy (ID)
Đồng nghiệp hòa đồng, quản lý chuyên nghiệp có trách nhiệm, thiếu nguyên vật liệu (ID)
Công ty lớn, có tên tuổi, thu nhập ổn định, csvc hiện đại, chưa đảm bảo vệ sinh bữa ăn (RV)