Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Hồ Chí Minh
100 - 200 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Cập nhật 26/09/2024 18:34
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam
Seller Support - SPX Express, Customer Excellence
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description

  • Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express key accounts
  • Acquire opinions and needs of customers, then work closely with Operations, Technology, ... to improve service quality, and bring positive experiences and satisfaction to customers.
  • Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
  • Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
  • Regularly forecast the volume from the key sellers.
  • Identify, capture seller demand, and grow opportunities to ensure growth volume/revenue of accounts & develop a trusted relationship with them.
  • Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
  • Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
  • Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
  • Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
  • The Seller Support Associate acts as the primary interface between SPX Express and our 3rd party sellers, providing phone and/or email support governed by internal service level agreements. The Seller Support Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to 3rd party Sellers on the SPX Express platform
  • Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
  • Perform other duties as assigned by the line manager.

Requirements

  • Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
  • Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
  • Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
  • Good at communication, negotiation, and problem-solving.
  • Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
  • Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
  • Desire to learn and desire to understand how the world works.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam
Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
231/25 Nguyễn Duy Dương, F4, Q10

Công ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam được thành lập từ năm 2016. Kinh doanh các ngành nghề chính: Sản xuất, lắp ráp, cung ứng các sản phẩm, thiết bị chiếu sáng

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2016

Mission

  • Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.

Những nghề phổ biến tại Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Bạn làm việc tại Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Click để đánh giá