Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Hồ Chí Minh
100 - 200 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Cập nhật 26/09/2024 18:34
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam
Quality Manager / Quản Lý Chất Lượng
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 04/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

Managing Quality Assurance Goals

• Attends daily ExCom meetings to give real time updates on hotel performance, address Guest Incidences and attends monthly department meetings to enhance quality training

• Presents and share weekly analysis on defect trends, guest feedback and provides recommendations on focus areas

• Record, track and communicate the progress of quality related activities in the Hotel to ExCom members, managers, associates and the Corporate Office.

• Facilitate Problem Solving meetings assuring the systematic process is adhered to, quality tools are used, and 100% resolution is achieved.

• Facilitate process improvement teams, assuring use of the systematic processes, and improvement is achievable and measurable.

• Immerses in operations to better understand issues/defects faced on the ground

• Drives several initiatives for BSA and guestVoice

• Conducts monthly audit to ensure compliance with company and brand standards

• Makes and executes the necessary decisions to keep property moving forward toward achievement of goals

• Directs property quality efforts to address critical customer requirements

Executing Quality Training Programs

• Train ExCom members and managers on problem solving, process improvement and Strategic Planning techniques.

• Develops specific training to improve service performance.

• Drives brand values and philosophy in all training and development activities

Managing Quality Tools

• Assures that management practices at all levels are aligned with quality tools

• Assures the tools for continuous improvements are in place and being utilized.

• Uses data collection methods to identify, compile, display, track, and analyze defect trends

Managing the Guest Experience

• Reviews guest feedback with leadership team and ensures appropriate corrective action is taken

• Incorporates guest satisfaction as a component of departmental meetings with a focus on continuous improvement

• Stays visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.

• Responds to and handles guest feedback, problems and complaints e.g. social media, TripAdvisor

More details will be discussed during the interview

Quyền lợi được hưởng

- 02 months of probation with full salary and social insurance;

- Eligible to receive 100% service charge from the second month of working;

- 24/24 Accident Insurance included during the working time at the hotel;

- Attractive remuneration package and 13th month salary;

- Local and International training course;

- Uniform and duty meal provided by hotel;

- Annual vacation, annual health check and other benefits according to hotel's policies;

- Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties.

Yêu cầu công việc

- Fluent English, strong communication skill and problem solving skill

- 1 year experience in related position

Yêu cầu hồ sơ

- Apply directly at hotel security checkpoint (26-28 Tran Phu, Nha Trang, Khanh Hoa)

- Apply via Hoteljob page

- Call 0258 388 0000, ext. 4401 for more information

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam
Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
231/25 Nguyễn Duy Dương, F4, Q10

Công ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam được thành lập từ năm 2016. Kinh doanh các ngành nghề chính: Sản xuất, lắp ráp, cung ứng các sản phẩm, thiết bị chiếu sáng

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2016

Mission

  • Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.

Những nghề phổ biến tại Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Bạn làm việc tại Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Beled Việt Nam

Click để đánh giá