Công Ty Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Khuôn Máy Việt

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Khuôn Máy Việt

Cập nhật 18/09/2024 22:46
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Khuôn Máy Việt
[TAM SƠN] HCM - Client Advisor/ Nhân viên Bán hàng (Hermes)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.

From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.

The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.

Sales Performance:

  • Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients

  • Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI

  • Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team

  • Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of

  • Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Client Management:

  • Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image

  • Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools

  • Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling

  • Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services

  • Identify and handle client enquiries and concerns

Store Operations:

  • Perform store duties as assigned by management team

  • Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input

  • Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines

  • Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties

  • Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines

  • Participate in store stock take and cycle-counts

  • Respect Brand standards in terms of grooming and behavior

  • Follow working schedule as planned by management team

  • Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store

Compliance and Standards:

  • Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.

  • Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.

Yêu Cầu Công Việc

  • At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment 

  • A natural passion for people and service

  • A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures

  • A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile

  • Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry

  • A good level in English

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Khuôn Máy Việt
Công Ty Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Khuôn Máy Việt Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
138A Đinh Bộ Lĩnh, Phường 26, Quận Bình Thạnh

Công ty TNHH SX TM DV Khuôn Máy Việt luôn là nhà cung cấp chế tạo thiết bị công nghiệp uy tín tại Việt Nam. Chúng tôi chuyên nghiên cứu, thiết kế, chế tạo các loại máy chế biến sản xuất công nghiệp và thiết kế gia công khuôn mẫu với uy tín, chất lượng trong và ngoài nước. Đặc biệt Chuyên tư vấn - thiết kế - cung cấp thiết bị, máy móc , dây chuyền chế biến hạt điều. Với phương châm thành công của bạn là bước tiến của Khuôn Máy Việt, công ty chúng tôi luôn đổi mới trang thiết bị, áp dụng tiến bộ kỹ thuật, phấn đấu luôn là nhà cung cấp thiết bị, dịch vụ và giải pháp tốt nhất cho các bạn.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Khuôn Máy Việt

Bạn làm việc tại Công Ty Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Khuôn Máy Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Khuôn Máy Việt

Công Ty Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Khuôn Máy Việt

Click để đánh giá