1. Support Implementing /executing brand communication plan and activities across channels
Support and execute comprehensive brand communication activities/campaign to enhance the company's presence in a competitive market.
Keep update for competitor analysis on digital landscape to identify opportunities for differentiation and support for branding action
Implementing brand communication plans and content across various channels.
2. Managing and develop content on Digital and Social Channels
Develop and manage social respond management across communication channels (Facebook, Zalo, Tiktok,...) with internal resources
Keep update and tracking digital report performance
Managing digital database
Innovate and propose creative concepts and content strategy on social channels (Facebook/Linkedn/Tiktok/... with supervising)
Supporting in generate SEO content to enhance the brand positioning
3. Supporting in other branding activities
Support in executing branding customer engagement activities for beyond cement business segment (CONWOOD, Drymix, Ecocycle,...)
Supporting other branding activities/campaign with cross function as requested
Encourage and support team to generate new ideas/initiatives for branding activities across channels
Support and execute comprehensive brand communication activities/campaign to enhance the company's presence in a competitive market.
Keep update for competitor analysis on digital landscape to identify opportunities for differentiation and support for branding action
Implementing brand communication plans and content across various channels.
Develop and manage social respond management across communication channels (Facebook, Zalo, Tiktok,...) with internal resources
Keep update and tracking digital report performance
Managing digital database
Innovate and propose creative concepts and content strategy on social channels (Facebook/Linkedn/Tiktok/... with supervising)
Supporting in generate SEO content to enhance the brand positioning
Support in executing branding customer engagement activities for beyond cement business segment (CONWOOD, Drymix, Ecocycle,...)
Supporting other branding activities/campaign with cross function as requested
Encourage and support team to generate new ideas/initiatives for branding activities across channelsYêu Cầu Công Việc
1. Educational Qualifications
Bachelor's degree in marketing, business administration, brand communication, or a related field.
Proficient in Microsoft Offices
Good at English (both speaking & writing)
Basic design skill (Canva, Capcut,...)
2. Relevant Experience
Fresh graduate or less than 1 year working experience (ability to perform full-time job in September 2024)
3. Leadership & Competencies
Ability to work collaboratively in a cross-functional team environment.
Strong project management and time management skills
Results-oriented with a track record of successfully executing branding initiatives.
Excellent communication and presentation skills.
Can do attitude & proactive.
High responsibilityChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
INSEE Việt Nam là thành viên của Tập đoàn Siam City Cement Public Company Limited (SCCC) - được biết đến là tập đoàn vật liệu xây dựng hàng đầu trong khu vực. Công ty có gần 1.000 công nhân viên làm việc tại 01 Nhà máy, 04 Trạm nghiền xi măng và Trụ sở chính tại TP.HCM. Kể từ khi thành lập năm 1994, INSEE Việt Nam đã trở thành một trong những nhà sản xuất xi măng, vữa xây dựng, Conwood và cung cấp dịch vụ quản lý chất thải hàng đầu tại miền Nam Việt Nam - Ecocycle.
INSEE tự hào cung cấp cho khách hàng những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bền vững. Tất cả các sản phẩm xi măng của INSEE đã được chứng nhận “Nhãn xanh” bởi Hội đồng Công trình Xanh Singapore (SGBC) với chứng chỉ EPD quốc tế, được sử dụng trong nhiều tòa nhà mang tính biểu tượng và các dự án cơ sở hạ tầng quan trọng, cũng như góp phần vào vô số dự án phát triển nhà ở dân dụng và thương mại. ECOCYCLE là đối tác quan trọng của hơn 250 công ty, góp phần đồng xử lý an toàn hơn 1,6 triệu tấn chất thải kể từ năm 2007. Với triết lý "Vững Xây Cuộc Sống", INSEE không ngừng kiến tạo một thế giới tốt đẹp và đáng sống hơn.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các gói phúc lợi chăm sóc sức khỏe thể chất, sức khỏe tinh thần của nhân viên và gia đình nhân viên.
- Được tham gia BHXH,BHYT,BHTN,... đầy đủ theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch/nghỉ mát hàng năm
- Chương trình thể dục thể thao hằng năm, các lớp Yoga.
- Team building các quý
- Tiếc cuối năm
- Câu lạc bộ tiếng anh mỗi tuần….
Lịch sử thành lập
- Năm 1994, INSEE tại Việt Nam ra đời, tiền thân là công ty Holcim Việt Nam.
- Năm 2008, Mua lại và vận hành Trạm nghiền Hiệp Phước, thành lập phòng Phát triển Bền vững tại Việt Nam.
- Năm 2017, Hoàn thành thương vụ chuyển nhượng vốn với tập đoàn LafargeHolcim, chính thức đổi thương hiệu thành INSEE.
- Năm 2018, Mở rộng danh mục sản phẩm, giới thiệu Vữa trộn sẵn và CONWOOD.
- Năm 2022, Kỷ niệm 15 năm INSEE Ecocycle
Mission
- SCCC cung cấp vật liệu xây dựng và dịch vụ mang tiêu chuẩn đẳng cấp thế giới, đóng vai trò quan trọng đối với sự tăng trưởng kinh tế ở Thái Lan và các khu vực lân cận. Kết hợp tính bền vững và đổi mới sáng tạo, chúng tôi cố gắng đạt được sự hoàn hảo trong hoạt động kinh doanh và vượt trên sự mong đợi của các bên liên quan.
- Danh tiếng của chúng tôi được xây dựng dựa trên sự vượt trội trong chất lượng sản phẩm và dịch vụ, sự cống hiến và tài năng của nhân viên, sự tôn trọng của chúng tôi đến với cộng đồng nơi chúng tôi hoạt động và tham vọng thiết lập một tiêu chuẩn chung cho ngành công nghiệp này trong tương lai.
Review Xi Măng INSEE
Môi trường thân thiện, đồng nghiệp hoà đồng, hỗ trợ nhau (RV)
Chính sách cho nhân viên khác so với thực tế (RV)
Môi trường làm việc tốt đẹp