Mô tả công việc
Scope of work: Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.
Responsibilities
- Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
- Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
- Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
- Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
- Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve. Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
- Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
- Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
- Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
- Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
- Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
- Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
- Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
- Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
- Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
- Other tasks are assigned by line manager
Quyền lợi được hưởng
- Monthly salary
- Allowances: Meal + Phone + Transportation
- Service Charge
- Mandatory insurance + PVI Insurance
- 13th month salary
- KPI bonus
- Tet & Public Holiday bonus
- 12 days of paid leave
Yêu cầu công việc
- Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm)
- Be willing to work overtime when needed
- Working location: Dist.3, HCMC
- Previous Property Manager experience in hotels/serviced apartments environment is required.
- Bachelor's degree of related professions.
- Proficient English (both speaking and writing)
- Intermediate skills with Microsoft Office
- Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
- Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
- Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
- Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
- Good in writing reports and presentations
- Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.
Yêu cầu hồ sơ
CV
Kể từ khi bước vào hoạt động năm 2014, TCWT luôn không ngừng nâng cao vị thế của mình là một doanh nghiệp hàng đầu và uy tín trong ngành Logistics và quản lý kho bãi tại Hồ Chí Minh.
Với hệ thống kho hàng quy mô được đặt tại vị trí giao thông chiến lược, cùng trang thiết bị hiện đại, đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, TCWT giúp các doanh nghiệp tiết kiệm chi phí tối đa trong hoạt động lưu trữ và phân phối hàng hóa.
Chính sách bảo hiểm
- bảo hiểm xã hội, BHYT... và các phúc lợi khác theo quy định của pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động giải trí
- Dã ngoại và du lịch cùng Công ty
- Team building
Lịch sử thành lập
-
Nhận thức và ý thức đơn giản về sự “thay đổi” này chính là nền tảng quan trọng để tôi xây dựng T&C, từ khi thành lập vào năm 1994 cho đến ngày nay. Khi nhìn lại chặng đường đã qua của T&C với những thành công và thất bại, tôi không thể không nhận ra rằng yếu tố làm nên kết quả kinh doanh của chúng tôi luôn là kết quả của sự “thay đổi”. Tôi thực sự hãnh diện và tự hào về năng lực vượt trội của T&C trong việc xác định và nắm bắt được những thay đổi trong nền kinh tế đang phát triển của Việt Nam.
Mission
- Ghi nhận giá trị đóng góp của mọi người, chia sẻ mục tiêu chung và tôn trọng các quan điểm cá nhân khác nhau, để cùng tập thể đạt được thành công.
- Bắt đầu với sự tò mò một cách chân thành, theo khuynh hướng tìm tòi và học hỏi, và quan tâm thực sự đến người khác, sẵn sàng lắng nghe những gì họ chia sẻ.