- Lead Generation through market research
- Continuous cold calling of prospective corporate clients (e.g. Ecommerce Sellers)
- Arrange sales meetings with prospective corporate clients
- Identifies service improvements or new services by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
- Prepares reports by collecting, analyzing, and summarizing information.
- Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
- Closing sales and maintaining relationships with clients by providing support, information, and guidance; researching and recommending new opportunities; recommending profit and service improvements.
- Managing and monitoring of day-to-day relationships and communications with key clientele
- Closely work with management and other departments to assist in market assessment efforts and provide on-the-ground insights
- Responsible for owning the financial targets and measurements in the country.
- Work alongside the business in the areas of strategy, sales operations and financial goals of the department.
- Financial Targets including Revenue, Profitability
- Sales Targets including FTB, FTS, Pipeline velocity, Sales funnel management, ASP
- Support commercial areas as and when required alongside the business to ensure overall project success and acceptance of the stakeholders.
- Over 3 years of experience in business management/sales in Logistics/ Express/ FMCG fields
- Bachelor’s Degree
- Must be goal driven and results oriented as portion of salary will be commission based
- Outgoing and persuasive personality
- Strong negotiation skills to close sales
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office suite and a good comfort level using enterprise software.
- English Language
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
Tech JDI được thành lập bởi các nhà vận hành có kinh nghiệm trong lĩnh vực CNTT, với văn phòng hoạt động động tại Singapore và thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.Chúng tôi giúp các công ty nước ngoài thành lập văn phòng tại Việt Nam nhằm tiếp cận thị trường cũng như các tài năng về phát triển CNTT tại đây.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các loại bảo Hiểm: BHXH, BHYT,
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập vào năm 2016, chúng tôi được quản lý và đầu tư bởi các nhà điều hành có kinh nghiệm trong lĩnh vực CNTT, có mặt tại Singapore và Việt Nam. Chúng tôi là một công ty Dịch vụ Hỗ trợ Liên doanh giúp đỡ các công ty khởi nghiệp và tập đoàn thâm nhập vào các thị trường mới. Chúng tôi hiểu các yêu cầu hoạt động và thách thức của các công ty đang điều hành tại Singapore và Việt Nam. Chúng tôi hỗ trợ tiếp cận thị trường, quản lý và vận hành nguồn nhân lực cũng như các dịch vụ tư vấn gây quỹ.
Mission
Các khách hàng của chúng tôi đang nhanh chóng mở rộng quy mô các công ty IT ở tư thế sẵn sàng để tạo ra tác động toàn cầu đối với lĩnh vực mà họ đang hoạt động - bao gồm thương mại điện tử, bảo mật CNTT, các ứng dụng tiêu dùng, phần mềm doanh nghiệp.
Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành một cấu trúc hỗ trợ hiệu quả cho các khách hàng trong việc mở rộng hoạt động ra nước ngoài của họ.
Review Tech JDI
Nhà tuyển dụng dễ thương
Một cái gì đó tốt, một cái gì đó đủ tốt
Một nơi làm việc lý tưởng để khám phá tiềm năng của bạn và phát triển