Việc làm The BIG Nest F&b

Cập nhật 17/09/2024 22:42
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH The BIG Nest F&b
CQA Engineer - Work at Dong Nai
The BIG Nest F&b
15 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB SUMMARY

The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement

RESPONSIBILITIES

  • Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
  • Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
  • analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
  • verification of corrective & preventive actions.
  • Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
  • Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
  • containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
  • improvement
  • Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
  • Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
  • Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
  • actively maintaining the expected level of quality.
  • Maintain and continuously improve TTI quality management systems

Yêu Cầu Công Việc

  • College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering 
  • field.
  • Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. 
  • Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
  • Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, 
  • APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
  • Able to work independently and pro-actively.
  • Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
  • Good communication and interpersonal skills.
  • Team player with positive approach.
  • Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH The BIG Nest F&b
The BIG Nest F&b Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Block A - 36A Đường số 4, Chung Cư TDH, Phường Trường Thọ, Quận Thủ Đức

Tiền thân là hệ thống Nest Coffee & Tea, hoạt động sôi nổi tại thị trường F&B khu vực Bình Dương

Hiện đang là sở hữu chuỗi hệ thống BIG NEST TEA HOUSE, nhà phân phối nguyên vật liệu cho nhiều hệ thống thức uống, đồng thời là đơn vị tư vấn vận hành trong lĩnh vực F&B

Những nghề phổ biến tại The BIG Nest F&b

Bạn làm việc tại The BIG Nest F&b? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo The BIG Nest F&b

The BIG Nest F&b

Click để đánh giá