Mô tả công việc
- Responsible to follow hotel Rules and Regulations and all operational procedures of the Front Office department.
- Greets and registers guests, provide prompt, courteous services and closes out guest accounts upon completion of stay, provides information regarding hotel facilities and guest accommodation to meet hotel international's high standards of quality.
- Maintain a friendly, neat and professional image to guests and colleagues.
- Performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary & service charge
• 13 annual leaves per year
• Working 9.5 hours per day, 5 days per week
• Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
• 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
• Annual staff outing
• Accor Training & Career Development
Yêu cầu công việc
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Experience in same position and experience using OPERA hotel system is an advantage.
- Long-term career orientation with the hotel
Yêu cầu hồ sơ
Win Star Hotel cung cấp các dịch vụ lưu trú ngắn ngày
Chi tiết: Khách sạn, biệt thự du lịch, căn hộ du lịch, nhà nghỉ du lịch, nhà ở có phòng cho khách du lịch thuê
Mã số thuế: 0317161655
Người ĐDPL: Huỳnh Thị Anh Chi
Ngày hoạt động: 22/02/2022
Giấy phép kinh doanh: 0317161655
Review The Win Star
CEO người Hàn, rất trịnh thượng. Không ký hợp đồng thử việc
Công ty gia đình, sếp thấy không ưng là đuổi không lý do