🏤 HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.
⏰ Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM
👉🏼 Responsibilities and Duties:
- Enhance customer service to drive engagement and organic growth;
- Manage daily customer interactions, addressing inquiries and guiding them to appropriate services;
- Oversee customer service teams, ensuring performance standards and service quality;
- Train, mentor, and manage team members to foster professional growth;
- Set and track customer satisfaction targets, collaborating to meet or exceed them;
- Develop and implement service procedures, policies, and standards for consistency and quality;
- Enforce policies to streamline operations and ensure effective and professional complaint handling;
- Design and execute customer loyalty programs to boost retention and revenue;
- Monitor team performance via key metrics (response time, resolution rate, customer satisfaction) and provide feedback;
- Analyze performance data and prepare reports for evaluation;
- Stay updated on industry trends and technology, implementing improvements;
- Lead initiatives to improve service workflows and enhance the customer experience;
- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
✔️Qualifications and Skills:
- At least 5 years of experience in customer service, with 3+ years in a management role (preferably in a call center);
- Fluency in English (4 skills);
- Proficient with customer service software, tools, and multi-channel service;
- Bachelor’s Degree in Business Administration, Communication, or related field;
- Strong experience handling complaints and leading teams in fast-paced environments, high-performing teams;
- Experience in analyzing data to drive service improvements and customer experience programs;
- Awareness of the latest industry trends and technologies;
- Advanced troubleshooting, multitasking, and client-facing communication skills.
👏🏼 Benefits:
● Competitive salary in line with experience and capability;
● Package Salary: 13 months of salary;
● Performance reviews twice a year;
● Premium health care Package for all employee;
● Social, health & unemployment insurance ;
● Annual leave days: 12 days/year;
● Work from home: 3 days/ month;
● Company trip, team building;
● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.
Công ty MDC là đại diện bán hàng của các Hãng nổi tiếng trên thế giới tại Mỹ, Anh, Đức, Hàn Quốc...như:
- Máy xử lý mô của hãng Myr thuộc tập đoàn Thermo Scientific/Tây Ban Nha
- Máy ly tâm của hãng Hermle/Đức
- Kính hiển vi Car zeiss/Đức
- Các thiết bị thuộc khoa giải phẫu bệnh, Khoa sinh học phân tử, Khoa vi sinh, Khoa hóa sinh, Khoa huyết học truyền máu, Khoa hỗ trợ sinh sản, Khoa hồi sức cấp cứu/phòng mổ, Khoa hô hấp, của các hãng như Pfm medical/Đức, Medax/Đức, Vela/Đức, Labogene/Đan Mạch, Hamilton/Anh, Bihon Freezer/Nhật...
- Đặc biệt, Công ty MDC có đại diện độc quyền và phân phối duy nhất tại Việt Nam với thiết bị Máy soi ven của hãng Accuvein/Mỹ - Đây là sản phẩm đặc biệt giúp nền Y tế của Việt Nam sánh vai với nền Y tế Châu Âu. Ngoài ra, Công ty MDC còn cung cấp các mặt hàng về vật tư tiêu hao của các hãng như Merck, Thermo Scientific, BioMerieux,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định
- Bảo hiểm sức khỏe,...
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- trò chơi giải trí
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Công ty TNHH Thiết bị Công nghệ và Đầu tư MDC hoạt động kinh doanh trên lĩnh vực Trang thiết bị Y tế và Khoa học Kỹ thuật được thành lập tháng 01 năm 2011.
Mission
-
Qua 7 năm hoạt động, Công ty đã và đang phát tiển ngày một lớn mạnh với khả năng cung cấp hàng hóa nhanh gọn đáp ứng nhu cầu của khách hàng. Ngoài trụ sở chính của Công ty, hiện chúng tôi còn có thêm một Văn phòng Đại diện tại TP. Hồ Chí Minh.
-
Chúng tôi có quan hệ mật thiết và đã cung cấp nhiều thiết bị y tế cho các Bệnh Viện, Viện nghiên cứu, các Trường ĐH, Các cơ sở y tế tại Việt Nam.