Việc làm THISO RETAIL (EMART VIET NAM)

Cập nhật 08/01/2025 20:59
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
Key Account Chef
THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
39 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Descriptions

  • Assist in building and enhancing consumer understanding of products.
  • Develop and improve new recipes.
  • Support activities related to product introduction and development such as events, PR, promotions, food photography, and cooking classes.
  • Participate in interviews and research on customer taste and nutrition preferences.
  • Provide culinary expertise for product analysis, market research, and evaluation.
  • Stay updated on kitchen equipment, recipes, and culinary trends.
  • Train the sales team on basic kitchen knowledge and food trends.
  • Collaborate with the sales team to address customer inquiries.
  • Introduce, analyze, and guide the sales team on various menu formats.
  • Develop and update product application guides.
  • Assist the Executive Chef in conducting cooking demonstrations showcasing product applications and creativity.
  • Help establish culinary standards for new product development or improvement projects.
  • Research and identify culinary trends to develop product applications.
  • Prepare weekly reports and plans to support customer development and product marketing.

Job Requirements

  • Graduated from formal institutions in tourism, hospitality, culinary schools
  • Minimum 2-3 years of experience in restaurants or hotels in positions such as chef, sous chef, or supervisor.
  • Good cooking and tasting skills.
  • Ability to present and explain ideas clearly. Basic knowledge of product development.
  • Fluent and clear communication skills.
  • Proficiency in English (speaking and writing).
  • Proficient in office applications (Word, Excel, PowerPoint).
  • Preferably experienced in 4-5 star hotels.

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THISO RETAIL (EMART VIET NAM)
THISO RETAIL (EMART VIET NAM) Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng trệt, sảnh văn phòng tòa nhà Sadora Homes, số 2 Đường 13, Phường An Lợi Đông , Quận 2, Hồ Chí Minh

Năm 2021, THISO thành lập THISO Retail và cùng với Emart Hàn Quốc ký kết thỏa thuận chuyển nhượng 100% vốn của Emart Việt Nam, thỏa thuận nhượng quyền độc quyền để tiếp quản hoạt động đồng thời tiếp tục triển khai các dự án mở rộng hệ thống siêu thị Emart tại thị trường Việt Nam. Mô hình kinh doanh của THISO Retail được xây dựng trên giá trị cốt lõi là “Giá rẻ hơn – Chất lượng tốt hơn” của thương hiệu Emart.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại THISO RETAIL (EMART VIET NAM)

Bạn làm việc tại THISO RETAIL (EMART VIET NAM)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THISO RETAIL (EMART VIET NAM)

THISO RETAIL (EMART VIET NAM)

Click để đánh giá