Lô E1, Đường Số 6, KCN Hòa Bình, Xã Nhị Thành, Huyện Thủ Thừa, Tỉnh Long An
Mô tả công việc
- Please Customers as much as posible
- Reach win-win aim between Yujin and Customers
- Create good working enviroment
- Build and maintaince good relationship with customers
- Increase orders, reduce delays
- Give the best services to customers
- Daily communicate with customers via email, phone, skype, whatsapp, zalo...
- Explore customer information
- Deal with customers' requests, demands or claims
- Work in customer system
- Weekly join salesteam meeting
- Arrange and join meeting with clients or suppliers
- Manage orders
- Make production request, book ERP, book GD
- Create new EPR code, changing price in ERP, changing turn over between LA and TD and reverse in ERP
- Price calculate and quotation, make sales contract note
- Arrange shipments
- Book & follow inspection
- Work closely with production team, purchasing team, QC team, logistic team, suppliers
- Chase production's productivity, packing materials
- Follow and develop new designs, new production with R&D team
- Check samples quality, sample production quality, send samples or documents to customers
- Arrange UPS & DHL shipments
- Send packing photos report to customer
- Weekly update shipment on EX-A
- Follow payment
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Marketing, Business Administration, Economics or related business or commercial discipline. Preferrably international business administration.
- 02 years of experience in Sales & Marketing.
- Fluent in English, both spoken and written skills. MS application
- Independent working/strong project management skill
- Negotiattion skills
- Full the job as assigned
- Responsibility to handle and solve problem or complaint from buyers
Quyền lợi được hưởng
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to regulations
- 24/24 accident insurance
- 13th month salary bonus
- Opportunity for promotion
- Gifts on holidays and Tet
- Periodic health examination
Bắt đầu là xưởng may Sài Đồng được thành lập 1996 và hiện nay là công ty ANIMA chuyên cung cấp đồng phục cho các doanh nghiệp lớn trên mọi miền tổ quốc. Dòng sản phẩm chủ đạo là đồng phục công sở và những dòng sản phẩm mạnh mẽ khác như áo phông, vest, đồ bảo hộ lao động và các sản phẩm đồng phục khác. Việc trở thành một thương hiệu lớn không phải là một điều dễ dàng. Việc này đòi hỏi doanh nghiệp phải có một chiếc lược phát triển cụ thể, các sản phẩm cung cấp đồng phục cho khách hàng phải đạt chất lượng cao, giá thành cạnh tranh nhất. Chính những điều đó nên nhiều tập đoàn công nghệ nước ngoài lớn nhất Việt Nam đã hợp tác với ANIMA để cung cấp đồng phục thường niên cho hãng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành