Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key responsibilities:
Merchandising Executive is responsible for the assigned Category’s total Sales & GP, retail merchandise performance, visual and operational presentation of designed selling zones at AEON stores, including but not limited to Layout, Planogram, Schematics, POSM display….
1. Main duties:
- Make the Strategy of Category-in-charge, mainly Beauty care: Product concept, 3C Analysis, Assortment plan, Monthly & Quarterly Sales plan…
- Maintain the data for Analysis and keep updated with Market Trend of product/category, Competitor benchmark…
- Always propose Innovative Ideas, New Product Development, New Proposal to support Business development.
- Deal with suppliers on Price, Trade Terms, Promotion Plan to get the best offer.
- Prepare Planogram / Schematic plan for product display and coordinate with OPR to ensure well-maintained selling floor.
- Prepare Layout, Fixture for New Store Opening (NSO) / Store Renovation
- Do Weekly Market & Competitor survey with Managers & Assistant to MD and make report accordingly.
- Coordinate activities with other departments of the company.
- Other tasks might be assigned by superiors.
2. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- At least from College degree in Economic, business administration or equivalent qualifications.
- 02-year experience in related Retail business with the same categories or department or 1 year at same position at H&B, Cosmetic store is Preferable.
- Show the passion of the Merchandising career.
- Customer-focused/ Customer Oriented mindset.
- Abilities to use Computer, Office programs and Database.
- Strong communication and negotiation skills.
- Self-disciplined with ability to work independently and under pressure.
- Must have Analytical ability and good in data/figures.
- English skills: communication
BENEFITS:
- 13 month salary
- Performance bonus: 2-3 month salary
- Transportation allowance
- Premium healthcare
- Full salary social insurance
- Meal at canteen
- 1 day work from home per week (after probation)
- 12 days annual leaves
- Many opportunities of development (transfer, promote)
- Training and learning development;
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thời trang LOLEM là hệ thống cửa hàng thời trang chuyên về thiết kế nữ trẻ, ra đời vào ngày 10/4/2011 tại TP Đà Nẵng. Nhẹ nhàng, đơn giản, nữ tính, tinh tế và quyến rũ là hình mẫu thời trang mà LOLEM muốn thể hiện.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2018
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo.