Việc làm THUỐC THÚ Y Á CHÂU

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THUỐC THÚ Y Á CHÂU
Receiving Clerk / Nhân viên nhận hàng
THUỐC THÚ Y Á CHÂU
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

  •  Upon arrival of the Supplier, invoice is handed over to the Clerk-Receiving who will in turn refer to the duly approved Purchase Order wherein, existence or validity of such orders is verified and compared.
  • Unit price on the supplier’s invoice is counter-checked against the duly approved list as quoted by the respective supplier.
  • After verification as to proper documentation & price, goods are examined for quantity, quality and correct specification. Weight of goods is net of container.
  • Vegetables are checked & placed in standard plastic container for proper storage to maintain & preserve their freshness.
  • All invoice for delivered goods are immediately posted into the F&B system by the receiving department for proper receiving report and should be submitted to Cost Control on a daily basis without fail at or before 5:00pm.
  • No invoice will be signed without the goods seeing observed.
  • To strictly follow the specifications laid down, while receiving merchandize.
  • To physically inspect all merchandize as per purchase requisitions.
  • To conduct quantitative and qualitative checks on the merchandize received.
  • To coordinate with the purchase department for timely communication on the day’s scheduled deliveries from the purchasing department and communication regarding previous days deliveries duly received.
Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
  • Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
  • Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
  • Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  • Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  • Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
  • Adheres to hotel policies and procedures
  • Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
  • Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
  • Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  • Maintains a favorable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  • At all times projects a favorable image of the Hotel to the public
  • Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
  • Attends work on time as scheduled
  • Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • One-year experience in hotel receiving
  • High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred
  • Excellent oral and written communication skills
  • Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
  • Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee
  • Ability to multitask and work well under pressure

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH THUỐC THÚ Y Á CHÂU
THUỐC THÚ Y Á CHÂU Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
130 QUỐC LỘ 1A P. BA LÁNG - Q. CÁI RĂNG - TP.CẦN THƠ, Quận Cái Răng, Cần Thơ

Công ty TNHH Thuốc Thú Y Á Châu với tiền thân là Công ty TNHH Thuốc Thú Y 3/2 – được thành lập vào năm 1997. Đến năm 2004, Công ty TNHH Thuốc Thú Y Á Châu (Achaupharm) đã chính thức đi vào hoạt động, trụ sở đặt tại 130 Quốc lộ 1A, phường Ba Láng, quận Cái Răng, thành phố Cần Thơ, với tổng diện tích nhà xưởng gần 10.000 m2.

Achaupharm đã không ngừng vươn mình lớn mạnh để trở thành một trong những đơn vị sản xuất Thuốc Thú y và Thuốc thủy sản hàng đầu tại Việt Nam. Tháng 8 năm 2011, Công ty chính thức được phong danh hiệu nhà máy đạt tiêu chuẩn GMP – WHO do Cục thú y và Bộ y tế ban hành. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1997

Mission

  • Achaupharm hiện sở hữu hệ thống phòng thí nghiệm hiện đại đạt chuẩn GLP-WHO, và hệ thống kho lưu trữ hàng hóa GSP-WHO (Good Storage Practice). Sau quãng đường dài đầy nỗ lực, hoạt động nghiêm túc và chuyên nghiệp, sản phẩm Achaupharm đã được bà con tin dùng với hệ thống đại lý được phân phối phủ khắp cả nước từ Bắc đến Nam. Và nhanh chân hội nhập thị trường Thế giới. 

Những nghề phổ biến tại THUỐC THÚ Y Á CHÂU

Bạn làm việc tại THUỐC THÚ Y Á CHÂU? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THUỐC THÚ Y Á CHÂU

THUỐC THÚ Y Á CHÂU

Click để đánh giá