Việc làm THUỐC THÚ Y Á CHÂU

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THUỐC THÚ Y Á CHÂU
Support Engineer
THUỐC THÚ Y Á CHÂU
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 14/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Một

Chi tiết công việc

Headcounts: 06
Project Introduction
Includes analytics, computing, database, mobile, networking, storage and web. To establish cloud service, one of the keys is have the Identities ready in the Cloud.
Azure Security support team belongs to Microsoft CSS Cloud & Enterprise Business Unit. This position under Azure Security support team is responsible for delivering Azure Security Service and support to our global customers with the ultimate satisfaction.
The engineer is responsible for support delivery, working with customers to resolve complex technical customer issues on the Microsoft Azure Platform. In addition, the engineer will focus on determining technical support scenarios, supportability asks, support workflow adjustments for Azure Security components; identifying required tools, cloud access, training, processes or capabilities for support to assess issues. Need to closely collaborate with engineering, operations and other CSS engineers.

Azure Security team takes charge in Endpoint Security, Threat Analytics, Infrastructure solutions, Information Protection and involving products like Defender for Cloud, Microsoft Sentinel, Information Protection, Key Vault, Defender for Endpoint, Windows Defender, Defender for Cloud App and Defender for Identity, which use machine learning, big data.....to secure endpoint devices, apps and other resources in various security scenes.
Main Responsibilities
1. Technical services & Responsiveness
• Drive the communication with the customer to deliver desired solutions in response to customers’ concerns.
• Effective Communication & Collaboration
• Identify the right resource to collaborate with to work toward the final solutions.
• Collaborate with cross-group peers both proactively and reactively.
2. Operational Precision
• Use appropriate documentation and utilization and / or labor tracking methods to account for time.
• Manage and prioritize your workload while keeping team members and management appropriately informed.
• Specific measurements include achieving the CPE team goals, time to resolution or escalation, enabling a response time similar to competitors, maintaining technical skills through completion of ongoing readiness and new Azure technology training.
3. Training & Readiness
• Work with your manager, as appropriate to assess your own core competencies and identify current knowledge deficiencies /training needs, as well as potential future needs.
• Implement your development plan, actively seek development opportunities, and complete all scheduled training.
• Meet with your manager to assess and adjust the plan as needed to match mid- and long-term career plans.
• Make effective technical presentations, both internal and external. Your skills and experience/Opened to all Levels
Qualifications:
• Bachelor's degree in computer science, Electronic Engineering or equivalent experience.
• Excellent communication skills, collaboration skills, self-motivation and must have a strong team spirit.
• Must have strong verbal and written English skills.
• A minimum of 1–3 year IT experience and demonstrate aptitude for providing superior customer service in politically charged environment.
• Strong analytical logic thinking knowledge of one or two of the following domains: Network, Cyber security Collection products. Familiarity with OS Internals concepts (Windows, Linux, etc.), Storage, Active Directory and Security Understanding of Virtualization concepts and virtual system administration, in-depth knowledge of VMware/Hyper-V as a plus.
• Knowledge of Microsoft Azure Platform services (as a plus) Microsoft Azure architecture and its components (Fabric, Compute, Storage, etc.) Azure Platform development and deployment concepts

Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH THUỐC THÚ Y Á CHÂU
THUỐC THÚ Y Á CHÂU Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
130 QUỐC LỘ 1A P. BA LÁNG - Q. CÁI RĂNG - TP.CẦN THƠ, Quận Cái Răng, Cần Thơ

Công ty TNHH Thuốc Thú Y Á Châu với tiền thân là Công ty TNHH Thuốc Thú Y 3/2 – được thành lập vào năm 1997. Đến năm 2004, Công ty TNHH Thuốc Thú Y Á Châu (Achaupharm) đã chính thức đi vào hoạt động, trụ sở đặt tại 130 Quốc lộ 1A, phường Ba Láng, quận Cái Răng, thành phố Cần Thơ, với tổng diện tích nhà xưởng gần 10.000 m2.

Achaupharm đã không ngừng vươn mình lớn mạnh để trở thành một trong những đơn vị sản xuất Thuốc Thú y và Thuốc thủy sản hàng đầu tại Việt Nam. Tháng 8 năm 2011, Công ty chính thức được phong danh hiệu nhà máy đạt tiêu chuẩn GMP – WHO do Cục thú y và Bộ y tế ban hành. 

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1997

Mission

  • Achaupharm hiện sở hữu hệ thống phòng thí nghiệm hiện đại đạt chuẩn GLP-WHO, và hệ thống kho lưu trữ hàng hóa GSP-WHO (Good Storage Practice). Sau quãng đường dài đầy nỗ lực, hoạt động nghiêm túc và chuyên nghiệp, sản phẩm Achaupharm đã được bà con tin dùng với hệ thống đại lý được phân phối phủ khắp cả nước từ Bắc đến Nam. Và nhanh chân hội nhập thị trường Thế giới. 

Những nghề phổ biến tại THUỐC THÚ Y Á CHÂU

Bạn làm việc tại THUỐC THÚ Y Á CHÂU? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THUỐC THÚ Y Á CHÂU

THUỐC THÚ Y Á CHÂU

Click để đánh giá