Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nhuận Tín

Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Giáo dục

Việc làm Nhuận Tín

Cập nhật 12/12/2024 09:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Và Đầu Tư Nhuận Tín
Personal Assistant to CEO
Nhuận Tín
15 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job description

Company Description

Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.


Role Description

This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.


Qualifications

  • Strong business negotiation and strategic planning skills
  • Effective communication skills, both written and verbal
  • Proficient in administrative tasks
  • Excellent negotiation skills
  • Ability to prioritize and multitask
  • Ability to work independently and as part of a team
  • Bachelor's degree in Business Administration or related field


JOB DESCRIPTION

· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.

· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign

o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.

o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.

· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)

· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.

o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.

o Management and storage of documents related to Chairwoman.


Please send your updated CV to email: [email protected] or Mobile 0985 656 299 (Mr. Sang) Zalo, Viber for further information.


JOB LOCATIONS

33A Truong Son Street, Ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City, Vietnam

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 11, Tòa nhà Sofic, 10 Mai Chí Thọ, P.Thủ Thiêm, Q.2

Nhuận Tín là một công ty 100% vốn nước ngoài, chuyển sản xuất và kinh doanh smartphone Chúng tôi chuyên tạo ra sản phẩm thân thiện người dùng với chất lượng âm thanh vượt trội và ngoại hình thời trang phù hợp với giới trẻ Tạo bất ngờ mới và theo đuổi sự xuất sắc là đặc điểm nổi bật của thương hiệu vivo với vị trí đang đứng top 10 thế giới, vivo đang thâm nhập vào thị trường Việt Nam và trải dài trên khắp các khu vực trong cả nước : Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh, Nha Trang, Cần thơ, Mỹ Tho, Tây Ninh,BÌnh Dương...

Những nghề phổ biến tại Nhuận Tín

Bạn làm việc tại Nhuận Tín? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhuận Tín

Nhuận Tín

Click để đánh giá