Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
[Can Tho] Customer Service - Food Testing
TÂN PHÁT
8 việc làm
6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
22/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Cần Thơ
Mô tả công việc
- Receive samples and register on the system. Code and take photos of samples
- Understand customer's requirements about test items, create sample delivery by choosing test item, test method, unit, LOD/LOQ, test matrix, and make sure test items are performed by proper labs (Chemical Lab, Micro Lab, Heavy Metal Lab.)... or registration form (if the tests are subcontracted) basing on application form/quotation/client's request for each order for team leader review.
- Send order confirmation and update to relevant teams if there are any updates from clients to have proper actions.
- Follow up the results tested by subcontractor and have proper actions.
- Track orders and provide information requested by clients.
- Input order information into job management file for controlling productivity, revenue...
- Comply with QHSE policy & Quality management system (SOP, forms, guidelines, ISO17025, etc.).
- Cooperate with other teams to reach revenue target, transferring better service for customers.
- Other duties as requested by team leader/ CS Supervisor.
- Understand customer's requirements about test items, create sample delivery by choosing test item, test method, unit, LOD/LOQ, test matrix, and make sure test items are performed by proper labs (Chemical Lab, Micro Lab, Heavy Metal Lab.)... or registration form (if the tests are subcontracted) basing on application form/quotation/client's request for each order for team leader review.
- Send order confirmation and update to relevant teams if there are any updates from clients to have proper actions.
- Follow up the results tested by subcontractor and have proper actions.
- Track orders and provide information requested by clients.
- Input order information into job management file for controlling productivity, revenue...
- Comply with QHSE policy & Quality management system (SOP, forms, guidelines, ISO17025, etc.).
- Cooperate with other teams to reach revenue target, transferring better service for customers.
- Other duties as requested by team leader/ CS Supervisor.
Yêu cầu công việc
- College/University graduated in related major (Chemistry/Food/ Micro)
- Fresh students
- Able to work independently and working in shift (Mon-Sat: 7AM - 4PM & 1PM - 9PM)
- English skills: reading & writing skills
- Fresh students
- Able to work independently and working in shift (Mon-Sat: 7AM - 4PM & 1PM - 9PM)
- English skills: reading & writing skills
Quyền lợi được hưởng
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Khu vực
TÂN PHÁT
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 41 ngõ 117 Thái Hà, Q. Đống Đa
Công ty TNHH Thương mại dịch vụ và phát triển thị trường Tân Phát.
Thành lập năm 2001, sau hơn 20 năm hoạt động, đến nay trở thành là một trong những công ty uy tín hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực công nghệ thông tin, đặc biệt là cung ứng thiết bị và giải pháp mã số mã vạch áp dụng vào nhiều lĩnh vực như bán lẻ, kho vận, y tế, sản xuất... Quan điểm kinh doanh và phương châm hoạt động của công ty Tân Phát dựa trên nền tảng của sự tin cậy và phát triển bền vững, hướng tới sự thành công của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2001
Mission
“Lấy khách hàng làm trọng tâm, Lấy con người làm sức mạnh, Sát cánh bên nhau, đồng hành thành công”
Những nghề phổ biến tại TÂN PHÁT
Bạn làm việc tại TÂN PHÁT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
TÂN PHÁT
Click để đánh giá