About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Công ty TNHH TM Dịch Vụ Xuất Nhập Khẩu Gia Hoàng : Chất lượng như ý, giá thành hợp lý.
Từ thế mạnh và năng lực cốt lõi sẵn có, Công ty TNHH TM DV XNK Gia Hoàng tự hào là một trong những công ty nhập khẩu và phân phối hóa chất hàng đầu hiện nay.
Với phong cách làm việc chuyên nghiệp và chất lượng sản phẩm luôn được đảm bảo, Gia Hoàng đã trở thành nhà phân phối đáng tin cậy, là một trong những đối tác chiến lược của các tập đoàn sản xuất hóa chất lớn tại Trung Quốc, Ấn Độ, Mỹ, EU... và là đối tác bền vững phục vụ nhu cầu của nhiều doanh nghiệp, tập đoàn lớn tại Việt Nam.
Công ty TNHH TM Dịch Vụ XNK Gia Hoàng hoàn toàn tự tin trở thành thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực nhập khẩu và phân phối hóa chất bởi vì:
- Quy mô hoạt động chuyên nghiệp, đội ngũ nhân viên tư vấn tận tình, có kỹ thuật và kinh nghiệm nhiều năm trong nghề.
- Kho bãi hiện đại, tiện lợi tại TP. HCM.
- Đa dạng về sản phẩm, dịch vụ: Hóa chất, dầu nhớt, dịch vụ.
- Hàng hóa chất lượng, đa dạng, được nhập khẩu trực tiếp từ Mỹ, EU, Ấn Độ, Thái Lan, Trung Quốc,...