Mô tả công việc
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Yêu cầu công việc
Strong quantitative & analytical skill
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising
Minimum 1 year’s experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Experience in developing Tiktok.
Excellent English reading and writing skills.
Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Have experience running ads in global ads is a plus
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Education: Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.
Language: English: reading, writing.
Quyền lợi
Laptop provided
Employees receive full wage insurance.
Company trips: 1 per year.
Salary: negotiable.
Health care programs.
Quarterly/Annually bonus, Project bonus
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02
Công ty TNHH Thương Mại – Sản Xuất Mỹ Phẩm Princess Beauty được thành lập vào năm 2013, trải qua 9 năm hình thành và phát triển Princess Beauty hiểu rằng, phụ nữ sinh ra là để được yêu thương, được làm đẹp và nhất định phải thật xinh đẹp dù trong bất kì hoàn cảnh nào.
Princess Beauty là thương hiệu mỹ phẩm cao cấp được sản xuất hoàn toàn từ thảo dược thiên nhiên, dựa trên sự đầu tư bài bản về công nghệ cũng như tỉ mỉ trong từng khâu chọn nguyên liệu, đáp ứng những yêu cầu khắt khe của Bộ Y tế. Đây cũng là chìa khóa then chốt giúp sản phẩm và giúp thương hiệu Princess Beauty chiếm được vị thế cũng như sự tin tưởng, đánh giá cao từ người tiêu dùng.
Trong suốt nhiều năm qua, Princess Beauty đã đồng hành và giúp cho hàng triệu chị em phụ nữ đẹp hơn mỗi ngày. Chúng tôi luôn luôn thấu hiểu được những trăn trở, những vấn đề về làn da mà bạn đang gặp phải, những mong muốn của bạn về việc chăm sóc da để từ đó cho ra đời những dòng sản phẩm thật sự chất lượng cùng những trải nghiệm làm đẹp tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
Hơn ai hết Princess Beauty hiểu rõ tầm quan trọng của một làn da đẹp, vì vậy mỗi sản phẩm tại Princess Beauty đều phải trải qua quá trình nghiên cứu và kiểm định kỹ lưỡng trước khi đưa ra thị trường. Chúng tôi luôn mong muốn rằng, tất cả những sản phẩm đến tay người tiêu dùng đều là những sản phẩm chất lượng, thuần khiết, thật sự an toàn và lành tính với mọi làn da.