Việc làm Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Cập nhật 23/08/2024 13:26
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà
Warehouse Manager
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà
4 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Responsibilities:

• Overall management for DC operations, in a strategic and cost-effective way.

• Drive and take the lead to plan, propose initiatives or suggestions for work improvement projects, and competitive value-added services to our clients

• Work proactively and closely with related business stakeholders to meet the customers’ expectations, manage project implementation and execution to achieve objectives of profit growth, and ensure KPIs met

• Ensure the operations are being managed in full compliance with company policies and lawful regulations

Supervise and control all related custom process regarding to bonded warehouse operation

• Ensure that HSSE is executed in line with Maersk initiatives at all times

• Follow up on target KPI’s and recommend process improvements and adopt lean logistics practices and a continuous improvement mindset:

• Take training/ coaching to supervisor/ workforce who under your report line

• Work in conjunction with Maersk HR for recruiting, training, warning, terminating the labor contract and paying employee interests according to Vietnam labor law

• Follow up administration issues for day by day labor requirements

• Organize and attend necessary weekly and monthly meetings with Supervisors and/or labor groups to understand and deal with any issues and to issue timely instruction on changes or improvements when required

• Ensure that KPI’s are produced in full and on time

• Strengthen team through training and development.

End results

• New customers onboarding and go-live smoothly

• Continuous improvement in operations processes

• Customers satisfaction

Accountabilities:

• Achieve KPI of operations

• Achieve the operations team’s budget & P&L

*** Working days: 5.5 days/week. No shuttle bus to transport from other provinces to the company (Thu Dau Mot, Binh Duong)

Yêu Cầu Công Việc

Education:

• Bachelor’s Degree

Professional Qualification/Certification:

• Preferably with Professional Certification

Experience:

• 3-5 years of professional experience in contract logistics/distribution center operations/Customer service

• Solid experience in managing the sizable team

• Knowledgeable in B2B/B2C and e-comm business processes.

• Strong experience in custom related.

• Analytical and strategic thinking

• Strong customer mindset

• Result-orientated, good business sense, and hands-on

• Proactive, detail-minded, and continuous improvement

• Sound negotiation, presentation, and interpersonal skills

• Proficient in using Microsoft Office, WMS, TMS

• Good English communication skills (verbal & written)

Địa điểm làm việc

Bình Dương
Lô 18, L1-2 Đường Số 3 VSIP II, Hòa Phú, Thành phố Thủ Dầu Một, Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Phụ cấp khác: Phone allowance
  • Thời gian thử việc: - 2 months
  • Cơ hội huấn luyện: On-job training
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: - 5.5 days/week
  • Phúc lợi:

    Social Insurance as law
    Private health insurance, 24/24 insurance
    13th salary & bonus

  • Ngày nghỉ: Paid leave: 15 days Annual leave, 07 days sick leave, 25/12 & 31/12
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà
Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
30 Lý Thường Kiệt, Phường Lam Sơn, Thành phố Thanh Hoá

Công ty TNHH TM Sơn Hà là Công ty phân phối hàng tiêu dùng hàng đầu tại Thanh Hóa áp dụng chuẩn ISO 9001:2015. Được thành lập ngày 01/07/1998, công ty hiện đang trong quá trình phát triển mạnh

 Hệ thống phân phối hiện có hơn 400 nhân viên với 6.000m2 kho và gần 30 xe ô tô vận chuyển hàng hóa;

- Ngành nghề kinh doanh chính: Phân phối cho một số đối tác lớn về hàng tiêu dùng trong tỉnh Thanh Hóa như: Diana, Vinasoy, Phạm Nguyên, TH True Milk, Kinh Đô, Vifon…

- Hiện nay Công ty đang xúc tiến triển khai hệ thống chuỗi siêu thị A&S với mục tiêu đến năm 2020 phải có được từ 5 đến 7 siêu thị tại các khu vực chiến lược trong tỉnh Thanh Hóa.

- Mục tiêu của Công ty TNHH TM Sơn Hà trong 5 năm tới sẽ trở thành một doanh nghiệp phân phối và bán lẻ đứng trong top đầu của tỉnh Thanh Hóa.

- Công ty TNHH TM Sơn Hà luôn tạo điều kiện để toàn bộ nhân sự tham gia các khóa học nâng cao kỹ năng lãnh đạo cũng như luôn khuyến khích sự sáng tạo để phát huy hết năng lực cá nhân.

- Chúng tôi luôn mong muốn tìm được những ứng viên “có Tâm – có Tầm” để cùng cộng tác và gắn bó lợi ích lâu dài cùng doanh nghiệp.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Công ty TNHH Thương mại Sơn Hà

Click để đánh giá