Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Cập nhật 27/10/2024 14:58
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Customer Service Officer (Work By Shifts)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

To provide customer care:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Team Leader to develop and implement customer reward activities such as Tet, Christmas gifts.
- Collect and provide holiday plans and volume forecasts for both Customers&039; public holidays and Vietnamese public holidays or special days that the company holds an event.
- Follow up pro- actively with production to "warn" customers on the delivery status and delivery difficulties.
To handle customer requests/ complaints and propose a solution:
- Propose solutions to customer requests/ complaints.
- Filter and assign requests to the relevant team/person.
- Monitor and follow up on the progress of resolving requests.
- Ensure requests are handled properly and on- time
- Raise a voice and/or alarm the CS Executive if there are any critical customer- related matters.
To manage customer database and customer relationships:
- Update and maintain the customer information records, contact list.
- Develop and maintain customer relationships.
To support Production and other departments in customer- related matters:
- Support Production in checking any order related matters such as instruction, input.
- Support Production in downloading, uploading, and order creation properly and on- time.
- Greet new customers
- Transfer finished materials to customers in case it cannot be transferred via systems
- Propose a solution for improvement of IT infrastructure and system for customer service activities.
- Contact and inform customers in any production matters that Production requires such as bad inputs, instruction clarification, wrong quantity, additional editing charge, etc.
- Implement seasonal customer- related production workflow.
- Contact and inform customers in any system matters that System/IT requires such as system errors, system upgrade, system feature launch, etc.
- Contact and inform customers of any billing matters that Accounting requires.
Others related tasks as assigned:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in provide on- job training, coaching, mentoring to the team members.
- Ensure customer service standards are aligned with the corporate standards/values
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in conducting customer satisfaction surveys, analysis issues, and propose action.
- Identify areas for quality management optimization/improvements and promote improvement activities of department working processes, workflows.

Yêu cầu công việc

Experience: 6 months- 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking...
Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.
Hard- working and good health.
Willingness to work in rotational shifts (6:30am – 2:30pm, 2:30pm – 10:30pm, 10:30pm – 6:30am)
Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable
Good communication skills, patient personality.
Self- motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.

Quyền lợi

International, professional, creative working environment and talented teams
Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits
Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours
Insurance as Government&039;s regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)
Premium Healthcare Insurance package, with the possibility to cover family members

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 02:35:02

Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
129 đường Phạm Văn Đồng, Quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội

Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Với phương châm: "Quản trị theo mục tiêu: chất lượng - hiệu quả - phát triển" và không ngừng nâng cao trình độ đội ngũ cán bộ nhân viên, trang thiết bị... với các lĩnh vực kinh doanh cốt lõi:+Vận tải hàng hóa bằng đường bộ, đường thủy, đường không, đường sắt nội địa và quốc tế. +Vận chuyển thi công và lắp đặt máy móc, thiết bị, hàng hóa siêu trường siêu trọng, hàng công trình, hàng dự án ... +Đại lý môi giới tàu. +Kinh doanh kho bãi. +Khai thuê hải quan. +Thu gom hàng lẻ, hàng rời. +Dịch vụ thủ tục hải quan, xuất nhập khẩu.  Trang Huy Logistics luôn chào đón những viên ưu tú, tiềm năng ra nhập.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Chế độ phúc lợi tốt,
  • du lịch,
  • team building hàng năm.

Lịch sử thành lập 

  • Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011

Mission

  • Công ty Trang Huy đã không ngừng phát triển để cung cấp dịch vụ vận chuyển tốt nhất đến quý khách hàng. Với phương châm: “Uy tín - Năng lực - Hiệu quả - Tiến Độ - Tiết kiệm - Sáng tạo”

Những nghề phổ biến tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Bạn làm việc tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Click để đánh giá