Mô tả công việc
Participates in the development and implementation of business strategies for the hotel which are aligned with Radisson Hotel Group’s overall mission, vision values and strategies.
- Participates in the development of the hotel’s business strategies
- Develops and implements accounting and financial strategies that support achievement of the hotel’s goals
- Develops the annual budget in conjunction with the Executive Committee
- Develops and implements strategies for the hotel’s kitchen and food and beverage operations that support the achievement of the hotel’s goals.
In conjunction with the Financial Controller:
- Prepares the operating budget for kitchen operation
Develops and implements financial strategies and accounting practices and performs a variety of control functions:
- Maximizes cash flow by proactively managing accounts payable and accounts receivable functions.
- Works with Radisson Hotel Group Finance department in the resolution of accounting issues at the hotel and in the preparation of hotel financial statements Ensures that accounting practices adhere to legal requirements and Radisson Hotel Group standards including: preparing and filing of tax and license information returns; o Providing internal and external auditors with the information they need and implementing their recommendations
- Aligns practices with internal and external audit recommendations
- Articulates policies and audits compliance of cash handling and credit positions and credit.
- Reviews and maintains accurate files on all contractual obligations
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package
- Dormitory for non-local employee
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Finance required.
- Minimum 5 years of financial management experience in the hotel industry working with international brands
- Proficient in financial analysis, budgeting, forecasting and financial reporting. Solid knowledge of national / international accounting standards and regulations.
Yêu cầu hồ sơ
LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.