Mô tả công việc
• Maintain international food safety and hygiene standards.
• Ensure consistently excellent guest services, including all tour groups.
• Control all expenses, including labor, food costs, purchasing, and inventory.
• Prepare an annual budget, working closely with the management team.
• Maintain budgeted revenue while contributing to sales and marketing initiatives.
• Manage the structured STREETS Trainee apprentice program.
• Complete all reports and assignments as a key member of the STREETS management team.
Yêu cầu công việc
• College/University Graduate or comparable professional Certification (international and/or graduate study preferred).
• 5+ years of professional experience.
• 2+ years of professional supervisory/managerial experience.
• Demonstrated organizational skills with attention to details.
• Excellent written and verbal English communication skills (will be tested in the interview process).
• Computer skills in Microsoft Word, Excel, and PowerPoint (will be tested in the interview process).
Requirements:
• Live in or relocate to Hoi An at the start of employment; a one-time relocation expense provided.
• Flexible work schedule, including weekends, evenings, and holidays as needed.
• Vietnamese Citizen preferred.
• 100% Non-smokers only.
Salary:
• Very competitive salary with extraordinary opportunities for promotion and growth within STREETS International.
APPLICATION INFORMATION:
• Must note any prior employment application to STREETS on the application.
• Application closing date 31 October 2024.
• Only those selected for interviews will be contacted.
Quyền lợi được hưởng
Very competitive salary with extraordinary opportunity for promotion and growth.
Nghỉ phép có lương
12 days annual leave per year.
Giải thưởng
Extraordinary opportunities for promotion and growth within STREETS International.
LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.