Mô tả công việc
In charge 01 working shift
Conduct daily stand-ups and communicate clear and consistent messages regarding the F&B team updates and goals to produce desired results. Prepare work assignments.
Support cooperation among departments.
Assist management in establishing and communicating goals, performance expectations, timetables and deadlines for shift or departmental operations to hourly employees and ensure that they are understood.
Assist management to ensure that hourly employees have the necessary resources to effectively perform their jobs (e.g., supplies, equipment, and inventory).
Collaborate with management to formally recognize hourly employees' performance contributions.
Coach and develop employees (e.g., create expectations for continual improvement, provide challenging tasks and assignments, hold development discussions, and construct and execute development plans).
Handle sensitive issues with employees and/or guests with tact, respect, diplomacy, and confidentiality.
Quyền lợi được hưởng
Social insurance, health insurance, unemployment since start date.
Accident insurance (24/7 insurance).
Meal per working shift.
Uniform.
High monthly service charge (Sheraton Hanoi is one of the top rate service charge in Hanoi).
Year-end bonus & Lucky Money for Lunar New Year.
Year-end party.
Summer outing.
Learning and development career opportunities.
Overseas working opportunities to work at different hotels of Marriott International not only in Vietnam but all over the world.
Join all staff TAKE CARE activities and programs to take care of you (physically & financially), your family & community.
Opportunities to experience 5-star service in Marriott International hotels and resorts all over the world at staff price.
Yêu cầu công việc
- High school diploma/G.E.D. equivalent
- At least 1 year of related work experience
- At least 1 year of supervisory experience
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Sheraton Hanoi Human Resources
LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.