Mô tả công việc
- To create reports, letters, memorandums, forms and correspondence for the Food and Beverage department, maintains filing system.
- To response and records incoming departments mail; records and route all outgoing correspondence.
- To being responsible for controls and requests of office supplies.
- To give full co-operation with the typing of menus for the Food & Beverage department.
- To Inform the Executive Assistant Manager ic of F&B on all problems related to the Food and Beverage department and keeps a record of
Food and Beverage employees including personal data, promotional or transfer papers.
- To ensure the cleanliness and orderliness of the Food and Beverage office at all times.
- To attend Food and Beverage meetings, keep attendance, types minutes and distribute to all concerned.
- To handle requests brought up by other departments concerning Food and Beverage.
- To prepare of purchase requests and follows up with supplier for the date of arrival.
- To create monthly breakage report, revenue report and guest comments statistic report.
- To maintain professional confidentiality and never disclose company secrets.
- To be a main contact person for all guests inquiries and correspondence for future bookings till materialized.
- To maintain the strictest confidentiality at all times on all matters
- To be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to safety management.
- Be a friendly face and helping hand to our guests
- Look smart - wear your uniform with pride
- Other ad-hoc duties - unexpected moments when we have to pull together to get a task done
Yêu cầu công việc
- Diploma in Business or Secretarial Study
* Service years in the field:
- 1 year of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience
* Knowledge and skills:
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Ability to type 45 WPM
- Good communications and writing skills
- Tasks and Project Management
* Language: Good English
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.