Mô tả công việc
- Tailor menu recommendations to guests for both food and beverage items. You do this by genuinely listening to the guest's preferences and making recommendations accordingly.
- Acknowledge guests and remember dining preferences as well as their names and preferred seating. You look for opportunities to positively surprise guests through small or large gestures and acts of kindness.
- You inform guests about activities that will take place in Regent and around Phu Quoc Island in order to contribute to a pleasant stay for our guests.
- You know how to upsell quality products and use suggestive selling in order to complement products, resulting in a higher average spending and overall revenue increase.
- You remember and take orders without prompting, resulting in a seamless service delivery.
- Ensure all tables are setup according to the resort's standards and that service stations are fully stocked and ready for operation.
- You responsibly handle cash and credit card payments, by carefully recording transactions in the Point of Sale System, resulting in an accurate daily report at the end of the day.
- Make sure the bars and the surrounding areas are spotlessly clean. You do this by following cleaning checklists, but also by taking control and inspect the areas on a regular base.
* Benefits:
- At least 14 annual leave, 2 day off per week
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance: 1 millions per 3 service months
- Accommodation, uniform, transportation and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personal at least 6 months and for family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- 1-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
- Working with multi-cultural teams
- Be aware of all Health, Safety and Fire regulations and abide by their terms
- Maintain high standards of personal hygiene at all times
- Ensure that full uniform is worn at all times
- Support and adhere to the equal opportunities policy of the company
- Able to communicate in English
Quyền lợi được hưởng
:
- At least 14 annual leave, 2 day off per week
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance: 1 millions per 3 service months
- Accommodation, uniform, transportation and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personal at least 6 months and for family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.