This role is perfect for an individual who thrives in a team environment, possesses a sales mindset, and is highly self-motivated. You will be working with some of the world's leading global organisations, offering you an unparalleled platform to grow and excel. At Robert Walters, we believe in nurturing careers, with 90% of our management team comprising internal hires.
What You'll Do
As a Recruitment Consultant, your role will be multifaceted, involving both client-facing tasks and candidate management. You will be responsible for generating new client leads, understanding their unique business needs, and building lasting relationships. Additionally, you will manage a large network of candidates, providing them with valuable career consultation services. Your role will also involve managing the interview process and negotiating remuneration packages on behalf of clients. This role requires someone who thrives in a dynamic environment, enjoys interacting with people, and has strong business acumen.
- Generate new client leads and present unique selling propositions
- Gain a thorough understanding of the client's business, culture and resourcing requirements
- Build long-term relationships with new and existing clients
- Develop and implement short and long-term recruitment campaigns
- Provide consultation to a large network of candidates with both immediate and long-term career needs
- Manage the interview process and negotiate with clients on remuneration packages
- At least 3 years of work experience in any field or job function
- Strong sales mindset with determination to succeed
- Fluency or business level of English communication
- Ability to work under pressure in a dynamic environment
- Team player mentality, self-motivation, and resilience
- Strong interpersonal skills and ability to engage with various stakeholders
We build deep, productive relationships, helping high-profile candidates seize amazing career opportunities with leading businesses worldwide. By doing so, we empower individuals and organisations to fulfil their unique potential. We celebrate individual talent, entrepreneurial spirit, genuine teamwork and personal success every day.
Apply today by clicking on the link or drop me your interest by email at [email protected]
Due to the high volume of applications we are experiencing, our team will only be in touch with you if your application is shortlisted.
LỊCH SỬ HÌNH THÀNH PHÁT TRIỂN
Công ty TNHH Dịch vụ Tina (Tina Services) được thành lập đầu tiên vào tháng 11/2008 với tên gọi là Doanh nghiệp Tư nhân Tina Nguyễn (Tina Nguyen PTE), hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ vận tải.
Đến tháng 11/2016 công ty được chuyển đổi thành mô hình Công ty TNHH nhiều thành viên do ông Nguyễn Xuân Thủy, nguyên Tổng giám đốc Pan Services Hanoi (Pan Pacific Co., Ltd.) cùng một số cán bộ cấp cao khác của Pan đồng sáng lập, chuyển sang hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản.
Sau 03 năm hoạt động, kết thúc năm 2019 Tina Services đã dần dần khẳng định vị trí của mình trong thị trường dịch vụ với trên 60 khách hàng và khoảng 500 cán bộ công nhân viên. Mục tiêu của công ty hướng tới là trở thành một trong các thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản tại Việt Nam.
Với hơn chục năm lãnh đạo và đưa Pan Services Hanoi trở thành một trong các công ty hàng đầu về dịch vụ Vệ sinh công nghiệp và Bảo trì bất động sản, ông Nguyễn Xuân Thủy cùng các đồng nghiệp của mình hiểu rất rõ thị trường cũng như những Khách hàng của mình. Tina Services sẽ luôn hướng tới việc đáp ứng những nhu cầu mong muốn đó của Khách hàng bằng việc cung cấp ra thị trường những dịch vụ Chuyên nghiệp, Chất luợng với Chi phí hợp lý.