Mô tả công việc
- Excellent knowledge in beauty personal care brands internationally, tiktok trend, brand research.
- Pinpoint customer/shopper trends and understand the advanced principles of category management.
- Be responsible for driving and executing category strategies, analyzing market trends, and ensuring effective management of vendor relationships.
- Optimize category product selections for sale/ revenue while maintaining the visual and aesthetic of the selections.
- Lead cross-functional teams to identify new product opportunities and develop innovative solutions to drive business growth.
- Lead the go to market strategy including producing, adapting content creation, benchmarking, sale plan
- Negotiate on price, timeline, FOC, payment terms on all vendor/ brand/ supplier‘s orders.
- Managing inventory, lead time, orders, custom, documentations, contracts, renewal, vendor communication... to make sure no bottle neck affecting the sale channel or planning
- Report on performance/ key note takeaway, product life cycle management, briefing on market research,
- Persuasive, sale- driven, goal-oriented, sell to the sellers, sell ideas to customers and stakeholders
Yêu cầu công việc
- Bachelor‘s degree in Business Administration, Marketing or a related field
- At least 4 years experience in similar role
- A plus with experience in product management, category management, marketing or a related field
- Demonstrated expertise in analyzing market trends, conducting competitive analysis, and identifying areas for growth
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proven track record of leading cross-functional teams to achieve business goals
- Strong project management and problem-solving skills, excel and analytic tools.
- Fluent in both Vietnamese and English
- Expert in the Beauty, Personal Care, Home Living, Lifestyle, Baby, Gift for Him industry is a plus
Quyền lợi được hưởng
- Attractive income;
- Company Yearly Performance Bonus;
- PVI Healthcare Insurance;
- Social Insurance (prescribed by state) and 12 annual leave per year;
- Annual Salary Review;
- Lunch and snack sponsored by Company;
- Parking - Monthly parking is covered by Company;
- Other benefits: Company Activities (happy hour party, team building party, quarter party, company trip), ping pong at office, gift voucher...
- Employee Discount Code (Up to 50%);
Topkey Group được thành lập vào năm 1980, ban đầu tham gia vào lĩnh vực kinh doanh vợt tenis, đồng thời tích cực phát triển sang các lĩnh vực ứng dụng vật liệu composite đa dạng như xe đạp, mũ bảo hiểm, hàng không, thiết bị y tế và các lĩnh vực kinh doanh khác. Với 30 năm kinh nghiệm sản xuất và thiết kế trong lĩnh vực vật liệu composite, Tập đoàn Topkey đã nâng tầm thành công ngành ứng dụng vật liệu composite hiện đại. Mô hình kinh doanh theo định hướng sản xuất đã được chuyển đổi thành mô hình tích cực phát triển công nghệ, kết quả nghiên cứu đã được ứng dụng cho nhiều sản phẩm trong ngành vật liệu composite.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH đầy đủ theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
Topkey Group được thành lập vào năm 1980, ban đầu tham gia vào lĩnh vực kinh doanh vợt tenis, đồng thời tích cực phát triển sang các lĩnh vực ứng dụng vật liệu composite đa dạng như xe đạp, mũ bảo hiểm, hàng không, thiết bị y tế và các lĩnh vực kinh doanh khác.
Mission
- Topkey Group phát triển thành công những lợi thế độc đáo của mình và hợp tác với khách hàng để giúp khách hàng thực hiện ước mơ của mình và giành được sự hài lòng và ủng hộ lâu dài của những khách hàng dẫn đầu thị trường
Ngoài ra, kết quả nghiên cứu được chia sẻ với các đối tác liên minh và nhà cung cấp để tạo điều kiện phát triển các công nghệ khác nhau