Mô tả công việc
Research and solve issues with orders and customers in a timely manner such as shipping delays, customer problems, obtaining the correct information from the customer to provide assistance
Work on forecast from each customer, match with factory capacity and resources. Monitor and analyze customer&039;s usage of products
Liaise between the customer and internal teams.
Responsible for additional duties and projects as assigned by Sourcing and Purchasing Manager and Director
Manage and follow up customer orders from order receipt to order delivery. Communicate clearly and effectively with customers regarding the order status, ensure they receive the goods on time and in good condition
Respond to customer requests/inquiries for product information or claim/feedback via phone,email....
Yêu cầu công việc
Strong customer service skills, able to articulate and understand requests or issues
Proficient use of English and Microsoft Office
Minimum 2 years of experience in customer service and/or account management
Prior experience in a manufacturing, engineering (is a plus)
Quyền lợi
Annual salary review
Lunch provided
12 AL + 2 days off on Xmas
Annual company trip
KPI bonus, best staff bonus, holiday bonus, seniority bonus, housing allowance,...
Attractive salary (nego)
13th month salary
15 minutes break every morning & afternoon
SI base on 100% salary from probation
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-30 01:35:02
Công ty TNHH Truyền Thông Live Channel là đơn vị chuyên sản xuất, truyền dẫn các chương trình trực tuyến Các sản phẩm chính: - Cung cấp dịch vụ live stream 4K sự kiện chuyên nghiệp đầu tiên tại VN - Hợp tác phát triển kênh truyền hình tương tác trực tuyến - Cung cấp dịch vụ sản xuất chương trình talkshow chuyên nghiệp - Xây dựng mô hình bán hàng và tư vấn trực tuyến - Tư vấn hệ thống, thiết kế, lắp đặt và training nhận sự truyền hình digital
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
- Nhân viên chính thức được hưởng mọi quyền lợi: Công ty đóng full 100% bảo hiểm theo lương cơ bản, 12 ngày nghỉ phép có lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham quan, nghỉ mát hàng năm: Hàng năm công ty sẽ tổ chức cho toàn thể nhân viên đi tham quan, nghỉ mát ít nhất 1 lần/năm; liên hoan; sinh nhật cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Live Channel được thành lập vào năm 2018 và là một trong những công ty tiên phong kết hợp truyền thông và công nghệ để phát triển thương mại điện tử tại Việt Nam.
Mission
Live Channel đã chia sẻ và đóng góp vào việc tạo ra giá trị cho doanh nghiệp của khách hàng của mình. Chúng tôi luôn lấy khách hàng làm trung tâm, hướng đến sự hài lòng của khách hàng bằng việc cung cấp giải pháp truyền thông và kinh doanh chất lượng cao.