- Develop business and keep retention clients
- Transact and understand the need of customers and search for potential customer.
- Understand features, advantages, disadvantages of the products & services as well as competitors' one.
- Contact with customer and record all customers' information in the report of customer's information.
- Planning for week work, month for approval and comply with the approved plans.
- Inspect the premises thoroughly for signs of pests, identify the pest and find out where they are entering the premises
- Complete the Survey Report and the Price in accordance with the approved price list
- Report your findings to the client / prospect, make your proposals for the treatment, describe the benefits of the written service / contract /quotation.
- Ensure the client's signature on the Service Agreement and finalize the details of work & instructions.
- Coordinate with Operations Dept. to complete the service and meet the customers' requirement.
- Contact clients to ascertain the client's satisfaction with the services
- Keep close relationship for the retention of clients
- Receive and handle complaints from customers regarding to product quality, delivery time...
- Respond to termination notices & follow up the process of contract's liquidation
- Set up and conduct a regular client visitation & Quality audit cycle
- Renegotiate Service agreements, by conducting quality audit / inpection or educating users of the services, and introduction of new services that may be suitable to the client.
- Co-ordinate with FA Dept for debt collection, invoices delivery, payment negotiation in particular for clients within sales zone when required.
- Market research & competition activities
- Conduct thorough market segment research of your sales zone
- Regularly recommend constructive ideas in marketing the services and penetrating the target segment
- Monitor competition activities and strategies regularly
- Other tasks as assigned.
Requirements
- College/University Graduated in any field
- Has 1-2 years of working experience in similar position
- Customer service orientation; good negotiation, persuasion and complaints solving skills
- Good communication in English & Vietnamese
- Have skills to work independently and team work in a multi tasks
- Be proactive, friendly and hard-working person.
- 13th month salary, sales incentives (monthly, quarterly, yearly), rewards on Tet/ Holidays/birthday...
- Healthcare insurance, accident 24/24 insurance, full compulsory insurance
- Global working environment
- Career path development
Công ty TNHH Truyền Thông Live Channel là đơn vị chuyên sản xuất, truyền dẫn các chương trình trực tuyến Các sản phẩm chính: - Cung cấp dịch vụ live stream 4K sự kiện chuyên nghiệp đầu tiên tại VN - Hợp tác phát triển kênh truyền hình tương tác trực tuyến - Cung cấp dịch vụ sản xuất chương trình talkshow chuyên nghiệp - Xây dựng mô hình bán hàng và tư vấn trực tuyến - Tư vấn hệ thống, thiết kế, lắp đặt và training nhận sự truyền hình digital
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
- Nhân viên chính thức được hưởng mọi quyền lợi: Công ty đóng full 100% bảo hiểm theo lương cơ bản, 12 ngày nghỉ phép có lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham quan, nghỉ mát hàng năm: Hàng năm công ty sẽ tổ chức cho toàn thể nhân viên đi tham quan, nghỉ mát ít nhất 1 lần/năm; liên hoan; sinh nhật cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Live Channel được thành lập vào năm 2018 và là một trong những công ty tiên phong kết hợp truyền thông và công nghệ để phát triển thương mại điện tử tại Việt Nam.
Mission
Live Channel đã chia sẻ và đóng góp vào việc tạo ra giá trị cho doanh nghiệp của khách hàng của mình. Chúng tôi luôn lấy khách hàng làm trung tâm, hướng đến sự hài lòng của khách hàng bằng việc cung cấp giải pháp truyền thông và kinh doanh chất lượng cao.