Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop sales targets and develop plans to implement sales targets of Account including: promotion programs, visibility, new listing
2. Make reports analyzing business results, progress in implementing targets, evaluating post periods and other related issues of the account chain along with appropriate proposals Ensuring 100% implementation of business targets number.
3. Implement the plan and coordinate with KAM/Sup Operation to ensure the implementation of promotions and visibility at the point of sale according to plan
4. Coordinate with departments to ensure goods issues and implement programs as planned
5. Weekly meeting with Production Department, working with SO and responsible for supplying goods and dispatching goods to MT and quickly update important information for accounts
6. Drafting, submitting monthly promotional schemes for signature, opening, sampling, advertising, registering with the Department of Industry and Trade of the programs MT's process according to the product line in charge according to the required deadline.
7. Meeting and working with MKT, TRD on plans to launch new products at (proposing investment budget, implementing plans
launching goods, supervising the implementation of launching activities at supermarkets
8. Ensure 100% synthesis and update of reports from the planning department on a weekly basis (listing progress, sell out
goods), monthly (onpost promotions, activation of supermarkets), competitor reports (price, promotions, market share, %
contract, % investment) upon request. Update MT phasing data monthly
=> Account BHX / LOTTE & AEON OR CVS (EXPERIENCE IN THESE ACCOUNT IS ADVANTAGE)
Yêu Cầu Công Việc
1. Have 2-3 years of experience working in a planning position at leading FMCG companies
2. Skills in building plans and implementing plans
3. Proficient in Excel, have analytical thinking and read and understand data
4. Need to have a business mindset, initiative/ownership, can do attitude and teamwork/independent work.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 20 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Truyền Thông Live Channel là đơn vị chuyên sản xuất, truyền dẫn các chương trình trực tuyến Các sản phẩm chính: - Cung cấp dịch vụ live stream 4K sự kiện chuyên nghiệp đầu tiên tại VN - Hợp tác phát triển kênh truyền hình tương tác trực tuyến - Cung cấp dịch vụ sản xuất chương trình talkshow chuyên nghiệp - Xây dựng mô hình bán hàng và tư vấn trực tuyến - Tư vấn hệ thống, thiết kế, lắp đặt và training nhận sự truyền hình digital
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
- Nhân viên chính thức được hưởng mọi quyền lợi: Công ty đóng full 100% bảo hiểm theo lương cơ bản, 12 ngày nghỉ phép có lương.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham quan, nghỉ mát hàng năm: Hàng năm công ty sẽ tổ chức cho toàn thể nhân viên đi tham quan, nghỉ mát ít nhất 1 lần/năm; liên hoan; sinh nhật cùng công ty
Lịch sử thành lập
- Live Channel được thành lập vào năm 2018 và là một trong những công ty tiên phong kết hợp truyền thông và công nghệ để phát triển thương mại điện tử tại Việt Nam.
Mission
Live Channel đã chia sẻ và đóng góp vào việc tạo ra giá trị cho doanh nghiệp của khách hàng của mình. Chúng tôi luôn lấy khách hàng làm trung tâm, hướng đến sự hài lòng của khách hàng bằng việc cung cấp giải pháp truyền thông và kinh doanh chất lượng cao.