Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working in an international context, the OneOps consultant has a very important role in our organization since he/she represents the first level of support. His/her actions will be decisive on the quality of support as he/she usually :
- monitors ITSM tools and guarantees optimal support, particularly for the most critical incidents
- analyzes tickets, performs required actions when the incident / request falls under first level support
- follows-up tickets resolution and escalates when necessary
- performs daily checks on the systems of our customers
- performs various L1 tasks (relaunching a failed backup job, data recovery, account creation, etc...)
- answers phone calls, reports activity and ensures the relay with the next team
He/she will have access to many tools widespread on the market : Service-Now, SAP, Datadog, Veeam, ESET, ...
There are various possibilities of evolution perspectives.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's or equivalent level in Computer Science
- English (TOEIC 650 or higher)
- French speaking
- Working experience in user support (Help Desk) or customer support is a big plus
- Dynamic, fast learner, reliable and proactive
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 32
- Lương: 11 Tr - 16 Tr VND
Công ty TNHH Tư vấn Đại Hà - Đại Hà, chính thức đi vào hoạt động hợp pháp ở Việt Nam vào ngày 10 tháng 8 năm 2011, hiện đã và đang cung cấp dịch vụ Tư vấn thuế, Tư vấn đầu tư, Tư vấn Quản lý, Kiểm toán và các dịch vụ tư vấn khác. Tới nay số lượng khách hàng Đại Hà cung cấp các dịch vụ đã được trên 300 khách hàng Hàn Quốc có trụ sở trong và ngoài lãnh thổ Việt Nam.Đại Hà hiện có 50 nhân viên chuyên nghiệp, với 2 kiểm toán viên quốc tế (1 AICPA, 1 ACCA), 2 kiểm toán viên đã có chứng chỉ CPA Việt Nam, 3 kế toán viên hành nghề có chứng chỉ PAC Việt Nam, 6 nhân viên có chứng chỉ về Thuế.