Mô tả công việc
Having a keen eye for detail and correctness easily identifying problems in modeled assets.
Modelling/texturing environments (terrain, key landmarks, props, architecture) based on concepts, reference, 3D mock- ups, art direction and technical specifications.
Contributing to the optimization of both data and workflow.
Becoming responsible for reaching deadlines and collaborating with Design, Art Lead and other departments at any given moment.
Helping define material and light properties for environment shaders.
Coordinating with members of the team.
Modelling both organic and hard surfaces in high poly & low poly.
Requirement:
Skilled in the creation of PBR assets and the PBR Lighting workflow in general.
Disciplined and focused on problem solving.
A strong sense for composition, color and light.
Good sense of organization and prioritization.
Proficient in traditional modelling & texturing workflow 3ds Max (or Maya) and Photoshop.
Good feedback interpretation and willing to meet art direction requirements.
Flexible in adapting to different art styles.
Skilled in video game environment modelling and texture production for consoles and mobile games.
Proven experience as a 3D Environment Artist in the gaming industry.
Strong communication skills.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-11 01:20:03
CÔNG TY TNHH VACS VIỆT NAM (Tên viết tắt: VACS VN) - thành viên của tập đoàn VACS - là công ty 100% vốn đầu tư Nhật Bản, chuyên về dịch vụ hỗ trợ cho các Kiến trúc sư, các Công ty Kiến trúc lớn ở Nhật Bản và hiện tại đang dần mở rộng ra trên toàn thế giới với các giải pháp kiến trúc cơ bản sau:
1. Diễn họa kiến trúc, sản xuất phối cảnh, phim kiến trúc...
2. Mô hình hóa kiến trúc áp dụng công nghệ BIM (Building Information Modeling).
3. Dàn trang, phục vụ công tác in ấn - DTP.
Tại Việt Nam, VACS hiện có 5 chi nhánh ở TP. HCM, Đà Nẵng, Huế, Cần Thơ và Hà Nội với số lượng nhân viên hiện tại khoảng hơn 500 người.