Mô tả công việc
Overseeing the customer services teams
Training and managing Customer Service Assistants and Representatives
On-boarding and training new employees
Setting customer satisfaction targets and working with the team to meet targets consistently
Interacting with customers daily by answering their questions and directing them to the appropriate service for their needs
Creating customer loyalty programs to increase revenue and improve client retention
Establishing customer service policies and procedures
Staying updated on developments in the customer services field
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Attractive service charge
- Support 2 meals during the working shift
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury hotel in Hanoi
- Be part of a Dynamic team
- Best Benefit Scheme
Yêu cầu công việc
Hospitality Management or University Degree
At least 3 years experience at same position in Luxury & upscale Hotel
English proficiency, 3rd language is a plus
Dynamic leadership and engaging personality
Yêu cầu hồ sơ
Apply by Hoteljob.vn or submit application to REY Hotel
Phone number: 0963139086
Address: 14 P. Lý Nam Đế, Hàng Mã, Hoàn Kiếm, Hà Nội
WAV/YEDDA lYedda là công ty Khuếch đại trí tuệ nhân tạo (AIA), được thành lập vào năm 2017 bởi doanh nhân công nghệ người Israel Roi Shuhami. Tại Yedda, chúng tôi tận tâm giúp đỡ mọi người và tổ chức cải thiện hiệu suất của họ bằng cách tạo, phân tích và cung cấp khả năng hiển thị theo thời gian thực cho dữ liệu có thể hành động mà trước đây khó truy cập.