Mô tả công việc
- Responsible for all activities relevant to the Front Desk such as the reception, check in / out, rooming of all Hotel guests, foreign exchange and assisting them with inquiries.
- Other task duties as assigned by high level.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp.
- Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group / Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành.
- Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng.
Allowance.
Off 1.5 days/ week.
Insurrance Suncare.
Yêu cầu công việc
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- English skills (speaking, reading, listening, writing).
- Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA.
- Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.
- 1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
no
Công Ty TNHH Xây Dựng Và Đầu Tư Thương Mại Đại Hưng
Mã số thuế: 0901032053
Chuyên cung cấp vật liệu xây dựng, các sản phẩm xây dựng
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Chế độ nghỉ dưỡng kết hợp team building hằng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 10/04/2018
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng