Việc làm ĐẠI HƯNG

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH XÂY DỰNG VÀ ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI ĐẠI HƯNG
Receptionist (Mandarin Speaking) - Nhân Viên Lễ Tân (Giao Tiếp Tiếng Trung)
ĐẠI HƯNG
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Kiên Giang
Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness.
Acquire extensive knowledge of the resort activities and life on Phu Quoc island along with deeply understanding of guests needs in order to create most personalized recommendations and unforgettable experience
Create a warm and welcome arrival experience to all guests by acquiring all necessary information about the guests before their arrival to make the experience as seamless and personalized as possible
You are one of the last associates to bid guest a farewell, so you need to ensure that the experience will leave a long lasting memory by being well prepared with accurate billing and guests departure arrangements
Handle emails and phone calls in a prompt and professional manner
Understand and respect guests privacy, ensures discretion and confidentiality of guests stay and their inquires at all times. This is related to personal information and requests that do not violate resort policies and law of Vietnam
Ensure a strict control over the room keys. Follow resort policy of safety and security while handling lost key situations
Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling room types and resorts services such as restaurants and bars, spa, tours and transportation, other miscellaneous activities
Know set key performance objectives and ensure to meet rooms financial and non-financial metrics such as upselling revenue, IHG Rewards Club Member recognition and enrollments, Arrival/Departure scores and other metrics set by resort management
Handle cash float, all financial procedures, reports and paperwork in a an accurate, highly responsible and honest manner according to hotel policy
Pay attention to small details, which visually expresses in a spotlessly clean workspace, outstanding services and a well-groomed appearance
Handle Lost & Found items honestly, accurately, in a professional manner and in accordance to resort policyDiploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
At least 1-year of service in five-star hotel
Possess the customer service - oriented mindset
Can work in rotated shifts
Fluent in English is a must
Can speak Mandarin
Able to use Opera or other Hotel Management SystemsAppealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
At least 14 annual leave, 2 days off per week
Relocation, repatriation allowance
Rest and relaxation, Home leave allowance: 2 million per 3 service months
Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
International working environment
Insurance as labor law
Healthcare insurance for personnel for at least 6-service months colleagues and for the family after working 2 years
24/7 accident insurance
Language allowance
Other benefits
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Thôn Diệt Pháp, Xã Thiện Phiến, Huyện Tiên Lữ

Công Ty TNHH Xây Dựng Và Đầu Tư Thương Mại Đại Hưng

Mã số thuế: 0901032053

Chuyên cung cấp vật liệu xây dựng, các sản phẩm xây dựng

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN

Các hoạt động ngoại khóa

  • Chế độ nghỉ dưỡng kết hợp team building hằng năm

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 10/04/2018

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Những nghề phổ biến tại ĐẠI HƯNG

Bạn làm việc tại ĐẠI HƯNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ĐẠI HƯNG

ĐẠI HƯNG

Click để đánh giá